Mr. Spaceworld Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 En gang iblant så leser jeg spam mail bare for moro. Fant denne godbiten i dag: ATTENTION BENEFICIARY!!! ASSIGNED BY THE PRESIDENT DONALD TRUMP..... OVERDUE FUND RELEASED TODAYI am PRESIDENT DONALD TRUMP and I am writing to inform you about your Bank CheckDraft brought back by the United Embassy from the government of Benin Republic in the white house Washington DC been mandated to be deliver to your home address once you reconfirm it with the one we have here with us to avoid wrong delivery of your check draft Fifty million united states dollars $50,000,000,00usd that was assigned to be delivered to your home address by Honorable president Donald Trump the president of this great country this week by a delivery agent MR ROCHAS JESUS Also reconfirm your details for the check delivery by filling the form below and send it immediately and for prompt collection of your fund.1. Full Names :2. Residential Address :3. Mobile Number:4. Fax Number :6. Sex :7. Age :8. Nationality :9. Country :10. Marital Status : Accept my hearty congratulation again!Yours faithfully,DONALD JOHN TRUMPPresident USA1600 Pennsylvania Ave NW, Washington, DC 20500, United State Det er altså mail fra selveste big man himself hvor han vil levere meg nærmere en halv milliard NOK i form av en sjekk. Må bare gi informasjonen min ofc. Så kommer Mr. Rochas Jesus å leverer den. Her tror jeg nesten at jeg må bare slå til. TENK OM A! Det verste er jo at noen må gå på dette siden andre gidder å bruke tiden sin til å lage disse..... 2 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 At det er noen som gidder å lage slike, tyder jo på at det er lønnsomt nok. Folk er lettlurte når det gjelder slike summer tydeligvis. Er en av de eldre og mer brukte formatene på nettet det der. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Vet aldri når det er Donald Trump vi snakker om 4 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Oi! Selveste Jesus overleverer 50 millioner på vegne av Trump! Make phishing great again! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Du har ikke vurdert å spamme ned spammere? Sånn som han på den TedTalken ? Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 What! Er dette tull? Kan være svaret på hvorfor jeg ikke har fått min andel enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå