G Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 (endret) Jeg er ikke så bevandret i menyene på mobiltelefoner. Men, jeg sitter å lurer på om det går an å endre lyden man hører når man ringer til noen. Altså duuuut---duuuut---duuuut -lyden. Det er jo ikke så mye vits å gjøre det muligens, annet enn om man vil eksperimentere litt og er litt lei tonen. Dersom dette går, hva ville være det mest behagelige å erstatte den med, som samtidig ikke fjerner en helt i fra følelsen at man faktisk forsøker å kontakte noen? Og finnes det et hurtigoppsett hvor man kan bytte lett mellom gamle og nye innstillinger. F.eks. dersom du har et arbeidsrom i huset hvor det ikke er så viktig at det er en så tydelig lyd som den gamle duuut.. -lyden (som kanskje er viktigere i støyende omgivelser på gaten.. Jeg bare lurte, dere får unnskylde om dette ble et for banalt spørsmål. Men de tilleggsfunksjonene for hurtig å bytte gjelder kanskje flere ting enn kun denne ene lyden? Regner med det må bære navnet profiler / profiles det der da? Endret 26. juni 2019 av G Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Hos daværende Tele 2, for ca. 10 år siden, kunne man faktisk velge mellom forskjellige lyder. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Hehe ja dette var en ting man kunne endre før. Men tror det er greit at det er standard i dag. På jobb har vi telefonsystem via skype og der spilles det heismusikk når det ringes til oss, og minst halvparten legger på med en gang da de ikke skjønner hva som skjer. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. juni 2019 Del Skrevet 30. juni 2019 Har ventemusikk på nummeret mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå