AK47 Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Er det noen som har peiling på hvordan man hvitlister 180-appen på Huawei? Får ikke appen til å fungere med visning når folk ringer. Går jeg inn på innstillinger får jeg følgende beskjed: "180-appen krever "hvitlisting" for å fungere optimalt. Vennligst deaktiver 180-appen i listen" Har gitt appen alt som kan gis av tillatelser. Likevel dukker dette opp. Er det 180 som lager en dårlig app? Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Er det noen som har peiling på hvordan man hvitlister 180-appen på Huawei? Får ikke appen til å fungere med visning når folk ringer. Går jeg inn på innstillinger får jeg følgende beskjed: "180-appen krever "hvitlisting" for å fungere optimalt. Vennligst deaktiver 180-appen i listen" Har gitt appen alt som kan gis av tillatelser. Likevel dukker dette opp. Er det 180 som lager en dårlig app? Tror det er noe du må gjøre under batteri optimalisering. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 26. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2019 Tror det er noe du må gjøre under batteri optimalisering. Har tatt den der også, men får fortsatt samme hvitlisting-beskjed når jeg går inn på innstillinger til 180. Merkelig at de ikke klarer å lage noe som fungerer med normale innstillinger, når de aller fleste andre klarer det. Lenke til kommentar
Hans Peder Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Sliter med det samme på en Asus zenfone. Har du funnet ut av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå