AfterGlow Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 EA slipper ny, lengre video som viser hvordan spillet egentlig er.Ny Star Wars Jedi: Fallen Order-video viser hvordan spillet egentlig er et MetroidVania-spill Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Var ikke mye Metroidvania med det gameplayet der... 1 Lenke til kommentar
Kelo Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Jeg synes at det minner mye om Force Unleashed - som var et OK spill. Jeg håper at noen kommer med et nytt KOTOR-lignende spill. Rart at ingen utvikler det etter KOTOR-suksess (KOTOR2 var "uferdig" og SWTOR teller ikke). Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Husker jeg spilte gjennom Jedi Outcast og savner virkelig den følelsen fra et spill igjen. De spillene var virkelig forut for sin tid! 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Var ikke imponert tidligere. Men det her har så absolutt snudd ting mye for meg. Ser straks mye mer interessant ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Syns dette ser veldig bra ut, men hadde i det minste håpet på litt avkappede lemmer her og der. Men igjen, Disney..så som forventet likevel Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 "It's the jedi!" *venter på at han skal komme seg opp* *angriper en etter en* HERREGUD det ser døllt ut. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 "It's the jedi!" *venter på at han skal komme seg opp* *angriper en etter en* HERREGUD det ser døllt ut. Man angriper alltid en og en, har du ikke lært noe av film og tv? Dessuten er det velkjent at the empire er veldig høflige. 2 Lenke til kommentar
Jadele Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Minner om Force Unleashed. Det spillte jeg sikkert altfor mye i sin tid Så om dette blir noe lignende kan det bli bra. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Synes combat så dritkjedelig ut. Men ellers mye eyecandy. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Dette er et spill jeg trygt kan forhånsbestille...... Ser helt fantastisk ut. En blanding av masse. Det at det er "souls" slåssing er verdt det helt alene Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 (endret) Ser ut som det er et helt "OK" spill slik som Unleashed var, og ikke i nærheten av Jedi Knight: Outcast og Jedi Academy. Det ser ut til at vi har kommet til en tid hvor man ikke lenger tør å satse på noe friskt eller utfordre spillerne sine. Isteden har de valgt å gå den trygge og kjedelige veien. De fôrer spillerne med vanlige wienerpølser fra Gilde, fordi de vet at alle barn liker det... EDIT: Gameplayet ser ganske tamt ut, håper jeg tar feil. Endret 26. juni 2019 av Heradon 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Legger spillet i lista over mulige kjøp. Mulig EA greier dette utan å føkke det til. 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Ser ut som det er et helt "OK" spill slik som Unleashed var, og ikke i nærheten av Jedi Knight: Outcast og Jedi Academy. Det ser ut til at vi har kommet til en tid hvor man ikke lenger tør å satse på noe friskt eller utfordre spillerne sine. Isteden har de valgt å gå den trygge og kjedelige veien. De fôrer spillerne med vanlige wienerpølser fra Gilde, fordi de vet at alle barn liker det... EDIT: Gameplayet ser ganske tamt ut, håper jeg tar feil. Kunne ikke vært mer enig. Dette er alt for vanlig i bransjen nå, og spillerne kommer flokkende. Jeg hadde ikke hatt noe imot oppfølgere til spill, så lenge de hadde prøvd noe nytt i dem, men oppfølgere burde stort sett bare vært DLCer slik de gis ut nå. Hvor stor forskjell er det for eksempel på Assassin's Creed Odyssey og Assassin's Creed 2? Og de spillene kom med 9 års mellomrom og med 8 fullverdige spill imellom! På andre enden av skalaen har man DLCen Blood & Wine til Witcher 3, der man får en helt ny historie, masse nytt gameplay, nye fiender, nytt gigantisk område, masse nye quests og bosser. Latterlig mye mer variasjon og endringer enn de fleste andre serier har i "fullverdige" oppfølgere. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Da er det forhåndsbestillt på playstation store. Viktig å gjøre det tidligst mulig slik at jeg får det på utgivelsesdatoen. Dette blir nok populært så blir nok utsolgt rimelig kjapt. 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Lurer på hvordan Elkjøp kan ha det på lager når det ikke slippes før den 15. november? lol Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Kampsystemet ser kjedelig ut, hvorfor klarer de ikke å lage det mer som Witcher 3? Der floker fienden seg rundt deg, de kommer ikke en etter en på samlebånd og venter på grønt lys for å angripe. Tror dette blir kjedelig fort dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå