Niklasp Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Snart kan du slippe de irriterende Facebook-varslene 1 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Så da har de lagt ned enda mer penger i forskning på avhengighet? 3 Lenke til kommentar
thawi Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Er strengt tatt ytterst få oppdateringer fra Facebook som egentlig trenger å varsles for min del. Er ganske lenge siden jeg skrudde av alt av varsler fra appen, og kun går inn når jeg selv vil. Ganske befriende, anbefales. 6 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Bedre om de fikk "noen du kanskje kjenner" som dekker halve siden til stadig vekk som er umulig å få fjernet i innstillingene! 1 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Er strengt tatt ytterst få oppdateringer fra Facebook som egentlig trenger å varsles for min del. Er ganske lenge siden jeg skrudde av alt av varsler fra appen, og kun går inn når jeg selv vil. Ganske befriende, anbefales. samme her. er ikke mange apper som plinger på min telefon. 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Kjekt for de som bare av og til er innom grupper og mere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 På mobilversjonen er det en rød bakgrunn bestandig over meldinger selv om det ikke er noen nye meldinger.. Har på følelsen at de gjør dette med med vilje, og at det ikke er en bug. Jeg klikker jo på den HELE tiden fordi jeg tror det er nye meldinger.. Føler meg veldig utnyttet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 På mobilversjonen er det en rød bakgrunn bestandig over meldinger selv om det ikke er noen nye meldinger.. Har på følelsen at de gjør dette med med vilje, og at det ikke er en bug. Jeg klikker jo på den HELE tiden fordi jeg tror det er nye meldinger.. Føler meg veldig utnyttet. Så jeg er ikke alene... Har sluttet å klikke men det irriterer meg like mye hver gang jeg er innom Facebook. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 (endret) Så jeg er ikke alene... Har sluttet å klikke men det irriterer meg like mye hver gang jeg er innom Facebook. Nei det er du dessverre ikke.. Jeg nekter forøvrig å bruke appen så det funker liksom ikke å gjøre noe med det. Endret 26. juni 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Det hadde vært kjekt å få slippe varsler om "likes" ihvertfall, det er 100% uinteressant for meg. Kommentarer og innlegg er det som er interessant. 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Hos meg: Har en venn sagt at han er interessert i et arrangement i samme by som deg? Ingen varsel? Har noen lagt ut et nytt bilde for første gang på lenge? Ingen varsel? 1 Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 De som ikke liker disse varslene kan bruke 2 sekunder i innstillinger, og skru av varsler for appen.. Der kan en også bestemme appens tillatelser... 1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 - Om sant skal sies så ville jeg mye heller ha hatt muligheten til å fjerne FB-appen fra Mobil-TLF'en. NB!...: Uten å måtte ty til Rooting... 1 Lenke til kommentar
missi Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Har aldri fått en eneste FB-melding. Men det er kanskje fordi jeg valgte vekk FB lenge før FB kom til landet? 2 Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Med alt det negative rundt facebook så er det dødskult med en gla'nyhet. Sign me up! /smegma 1 Lenke til kommentar
Dovakin Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Snart slipper du å ha en Facebook konto. - Vi viser deg 10 triks for å klare deg uten Zuckenbergs blå djevel. Krever pluss abonnement 2 Lenke til kommentar
Ove Kvam Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 På mobilversjonen er det en rød bakgrunn bestandig over meldinger selv om det ikke er noen nye meldinger.. Har på følelsen at de gjør dette med med vilje, og at det ikke er en bug. Jeg klikker jo på den HELE tiden fordi jeg tror det er nye meldinger.. Føler meg veldig utnyttet. Har også dette problemet. Tror kanskje det er varsel om "stories" eller lignende som jeg uansett aldri ser på. Det burde gått å ha varsel kun om meldinger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg