Goliath Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Jeg har en Switch og ønsker forslag til spill som jeg kan spille med kona samtidig. Hun ligger spill hvor man skal løse oppgaver og lurte litt på Zelda. Tror ikke henne dette er hennes type spill (slow pace?). Forslag tas imot med stor takk Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Sjekk ut Snipperclips. Samarbeid og oppgaveløsning og relativt lavt tempo. For noe mer hektisk kan dere sjekke overcooked. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 (endret) 10 Best Nintendo Switch Games For Couples https://www.thegamer.com/best-nintendo-switch-games-couples/ We’re ranking the best Nintendo Switch games for couples. https://ranker.com/list/best-switch-games-for-couples/ash-mitrano Endret 26. juni 2019 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2019 Takk for tilbakemeldinger, Overcooked 2 skal bestilles, typisk kone-spill 1 Lenke til kommentar
Albertb Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 (endret) Vi har prøvd WoW, hun var ikke så i det. Og prøvde deretter RuneScape. Min kone og jeg har spilt det i mange år. Endret 7. august 2020 av Albertb Lenke til kommentar
svenka Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 (endret) Siden dere har pc også bør dere sjekke ut både Star Wars- The Old Republic og Phantasy Star Online 2 som nylig har blitt lagt ut på steam og free to play!! Endret 9. august 2020 av svenka Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Bare siden PC er nevnt, så vil jeg anbefale Portal 2. Tipper det er et "perfekt" spill for dere som liker litt hjernetrim + samarbeid. Ellers så har man jo det helt nye "Fall Guys" som er veldig populært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå