Formula90 Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Hei. Har fått meg Google home igjen. Den nye med skjermen som jeg ikke kommer på hva heter nå. Iværtfall. Jeg finner ikke rutiner lengre. Noen so. Har noe ide til hvor jeg finner det? Tror jeg er på rett plass men er ikke her Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Ligger i "Assistent"-fanen for meg Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 26. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2019 Hmm, lå ikke der heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Du må nok sette språket i OSet på telefonen din til engelsk for at Routines skal vises (og det tar litt tid etter at du har endret språk før den vises). Jeg har forsøkt på både iOS og Android, men når jeg setter til norsk, blir routines borte. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Stemmer, språk på enheten man bruker til å sette det opp med må være engelsk. Etter min erfaring må man også ha både engelsk og norsk som assistentspråk for at rutiner skal virke på engelsk og man snakker til enheten på norsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. juni 2019 Del Skrevet 27. juni 2019 Så lenge OS er satt til engelsk, får du Routines. Du kan legge til flere språk for tale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå