JEG-ROPER-IKKE Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 HALLA NÅ ÅÅSEN GÅR DET HER PÅ FORUMET ! SER ATT MAN RAKKER SÅ MYE NED PÅ DE SOM BRUKER CAPS OG SOM SKRIVER "DÅRLIG" NORSK DETTE ER IKKE EN SPØK , JA JEG ER YRKESKVERULANT. HEHEHEHHEHEHEHEHEH SÅ HERETTER NÅR JEG SKRIVER SÅ SKRIVER JEG BARE MED STORE BOKSTAVER OG DET BETYR FOR MEG ATT JEG IKKE ROPER MED LIKER OG KVERULERE MOT SÅKALTE BEDREVITERE SOM IKKE HAR ANNET OG GJØRE ENN OG RAKKE NED PÅ FOLKS SKRIVEMÅTER ! OG NÅR JEG SKRIVER MED SMÅ BOKSTAVER SÅ ROPER JEG ! hallaaaaaaaaaaaaa er det noen her ! HEHEHEHE HILSEN EN SOM IKKE LIKER "MOBBING" OG ELSKER OG KVERULERE ! Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Tilogmed du forstår at det er forskjell på skrivevansker/dårleg norsk og å bruke caps. Førstnevnte kan ein ikkje gjere noko med(ergo:ikkje kritiser), sistnevnte er berre for å skaffe seg merksemd(ergo:kritiser). Lenke til kommentar
JEG-ROPER-IKKE Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 JA ER DET IKKE BARE GODT MED OPPMEKSOMHET AV OG TIL :smile: JA DERE KAN IKKE LEVE UTEN . SÅNN ER DET BARE. IKKE ETT JÆVLA MENNESKE KAN LEVE UTEN. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Føler at en slags "lameness" har kommet over dette forumet i det siste... A new kind. Lenke til kommentar
0din Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 HeLt EnIg! DeT sKjEr MyE hEr SoM bArE eR tØv!! MeN oM mAn KjEdEr SeG kAn DeT vÆrE GøY å LeSe DeT sOm FinEs Av TeKsT hEr.... Lenke til kommentar
house Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 det skulle ha blitt rydde _skikkelig_ her snart... fjerna noen n00bs som ikke poster osv.. pluss dump av mysql tabellene for dette forumet.. tror det ville gjort godt for hastigheten på det... er sikkert noen 100megz i mysql'n her Housey Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 12:07, house skrev:det skulle ha blitt rydde _skikkelig_ her snart... fjerna noen n00bs som ikke poster osv.. "Virus og bugs" er det dessverre for mye av her... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 12:07, house skrev:det skulle ha blitt rydde _skikkelig_ her snart... fjerna noen n00bs som ikke poster osv.. Housey "I'm gonna clean up all the thrash... -Are you talking to me? -I don't see anybody else around here, so you must be talking to me" -Taxidriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå