nessuno Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Render? Den finnes, og det finnes filmer på at den fungerer. Artikkelens innhold er render, videoen du henviser til har jeg ikke sett. Den viser da en prototype, så status quo er fortsatt hva betyr ordet "lansert" egentlig. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Blir litt som en Prius, treg og bruker lite drivstoff. Eneste er at den koster veldig mye også. 60 kW tror jeg nok blir for tregt for den ladehastigheten de snakker om, da måtte de nok kommet seg opp på ca 150+- kW. Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 60 kW tror jeg nok blir for tregt for den ladehastigheten de snakker om, da måtte de nok kommet seg opp på ca 150+- kW.60 kW er nok ganske bra egentlig. Om den faktisk har omkring halvparten av forbruket til f.eks Model S, så lader den like mange km/t som en Model S som lader med 120 kW. 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Artikkelens innhold er render, videoen du henviser til har jeg ikke sett. Den viser da en prototype, så status quo er fortsatt hva betyr ordet "lansert" egentlig. Hva får deg til å tru at disse gutta bare driver et luft-slott? De har en forhistorie som er perfekt for akkurat denne bilen. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 9. juli 2019 Del Skrevet 9. juli 2019 Hvor stor del av fronten og hekken tror du att du ser når du sitter bak rattet? Funksjon trumfer form hver gang hehe Spesielt lite mtp. utsyn bakover per dags dato. Fikk litt mer tro på bilen da jeg så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå