Niklasp Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Betaen for iOS 13, iPadOS og MacOS Catalina fritt tilgjengelig.I dag kan hvem som helst laste ned iOS 13 Lenke til kommentar
seda Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 "Det aller viktigste å poengtere her er at dette er tidlige versjoner av programvaren, og det gjenstår fortsatt mange småfeil før den er helt farlig." Én tur til bort til kaffemaskinen, så er vi i mål Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 25. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2019 "Det aller viktigste å poengtere her er at dette er tidlige versjoner av programvaren, og det gjenstår fortsatt mange småfeil før den er helt farlig." Én tur til bort til kaffemaskinen, så er vi i mål Too true! ☕️ Lenke til kommentar
Emigranten Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 (endret) Hvis du vil installere ios 13 så gjør følgende først.Lag en ny icloud konto. Ikke bruk din normale icloud konto da syncing fra beta ios kan gjøre data utiljengelig hvis du går tilbake. Du kan bruke din orginale konto i appstore og itunes slik at du har tilgang til applikasjoner du har kjøpt men ikke sync mot din normale icloud konto.2. Ta backup av telefonen i itunes før du installerer betaen. Sett passord på backupen i tilfelle du ikke har satt et passord. Da kan du gå tilbake til ios 12 og beholde dataene dine etter en rask restore. Endret 25. juni 2019 av Emigranten 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Hvordan laster jeg ned på min Samsung? 2 Lenke til kommentar
KennethJohansen Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Hvordan laster jeg ned på min Samsung? Putt mobilen inn i mikrobølgeovnen sett den på high la den stå der i 10 min "PLING" Den er klar 5 Lenke til kommentar
Andante79 Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 "I dag kan hvem som helst laste ned iOS 13" Mange som laster ned iOS13 på sin Android eller PC??? 2 Lenke til kommentar
Mehm Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 "I dag kan hvem som helst laste ned iOS 13" Mange som laster ned iOS13 på sin Android eller PC??? Er vel greit underforstått at det kun gjelder Apple enheter? Du er bare vanskelig for å være vanskelig. 8 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Er vel greit underforstått at det kun gjelder Apple enheter? Du er bare vanskelig for å være vanskelig. Når de lager sånne idiotiske titler så må de forvente å få idiotiske svar 2 Lenke til kommentar
Mehm Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Er vel greit underforstått at det kun gjelder Apple enheter? Du er bare vanskelig for å være vanskelig. Når de lager sånne idiotiske titler så må de forvente å få idiotiske svar Igjen, er jo underforstått hvilke devicer det gjelder. Og at «hvem som helst» sikter til at man ikke må være utvikler etc for å få tilgang. Men at du og andre velger å tolke ting feil bare for å være vrange sier jo mer om dere. 6 Lenke til kommentar
Jørgen_Ferdinand Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Open beta versjonen er akkurat den samme som developer beta 2. Så er fortsatt noen bugs som gjør at man burde passe på om man vil ha betaen på «Main» device Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Hvem som helst kan ikke laste ned denne, og den er ikke fritt tilgjengelig. Den er bak en masse vilkår, og man må ha en Apple-enhet. Fri programvare er det heller ikke. Putt mobilen inn i mikrobølgeovnen sett den på high la den stå der i 10 min "PLING" Den er klar Kun iPhone-brukere som faller for denne. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Men hvem som helst kan da godta vilkårene og ha en iPhone? Herregud så nørds noen av brukerne her er. 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Når de lager sånne idiotiske titler så må de forvente å få idiotiske svar Jeg er enig i at media overdriver bruken av clickbart i disse dager, men i dette tilfellet skal du være nokså tett i pappen om du ikke skjønner hva det gjelder. Her kverulerer du for å kverulere. 3 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Igjen, er jo underforstått hvilke devicer det gjelder. Og at «hvem som helst» sikter til at man ikke må være utvikler etc for å få tilgang. Men at du og andre velger å tolke ting feil bare for å være vrange sier jo mer om dere. Nei, det er ikke underforstått. Nå regnet jeg med det var clickbate-overskrift som overhode ikke stemte, men jeg måtte inn å sjekke at ikke Apple plutselig hadde snudd. Selvsagt bør det påpekes at de lager en overskrift som lyver om innholdet. 1 Lenke til kommentar
Mehm Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Nei, det er ikke underforstått. Nå regnet jeg med det var clickbate-overskrift som overhode ikke stemte, men jeg måtte inn å sjekke at ikke Apple plutselig hadde snudd. Selvsagt bør det påpekes at de lager en overskrift som lyver om innholdet. Selvmotsigende much? Du ‘regnet’ med det var en «Clickbait» overskrift, Noe som tilsier at du vet at iOS ikke kommer på andre enheter enn Apple. Vil også påstå at de som er litt over middels interessert i teknologi, noe jeg anser majoriteten av tek.no sine lesere å være fint forstår den tittelen. Men det har kanskje noe med at det var Apple? 2 Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Dæven, så godt vi egentlig har det. 1 Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Selvmotsigende much? Du ‘regnet’ med det var en «Clickbait» overskrift, Noe som tilsier at du vet at iOS ikke kommer på andre enheter enn Apple. Vil også påstå at de som er litt over middels interessert i teknologi, noe jeg anser majoriteten av tek.no sine lesere å være fint forstår den tittelen. Men det har kanskje noe med at det var Apple? Noen ting kommer med erfaring, men man kan fremdeles bli overrasket. I dette tilfelle så håpet jeg på å bli overrasket, men ble det likevel ikke. I og med at det var snakk om Apple sitt OS som er, så vidt meg bekjent, det eneste som er utelukket pga motvije fra produsenten, og ikke teknisk begrensning, så er det klart at det er fordi det er Apple. Linux og Microsoft Windows kan man installere på selvbygd PC, det kan man ikke gjøre med MacOS, selv om det er riktig hardware i bunn. Men her var uansett klagen ikke pga Apple per say, men nok en artikkel med feil tittel. 1 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Når jeg så overskriften så trodde jeg helt ærlig at man kunne laste ned en ISO og kjøre det virtuelt på en hvilken som helst pc. (det hadde jo ikke vært så dumt) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Hvem som helst kan ikke laste ned denne, og den er ikke fritt tilgjengelig. Den er bak en masse vilkår, og man må ha en Apple-enhet. Fri programvare er det heller ikke. Kun iPhone-brukere som faller for denne. Her kan du/hvem som helst laste ned ios 13beta. https://thepiratebay.org/torrent/33226010/iOS_13_beta_1_for_iPhone_XS_iPhone_XS_Max_by_UDIDActivation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå