Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva slags Internett type har Bredbåndsfabrikken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BBSs store svakhet er en svært puslete distribusjon. For å få BBF må du tilhøre et større boligkompleks sentralt i Oslo, for her graves det fiber til blokka di, og kables standard ethernett til hver enkelt leilighet. Dette er mildest talt både dyrt og eksklusivt, så det er ikke rart at det må være en viss garanti for at mange nok kobler seg på.

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar
Altså det jeg har fra de er en kontakt i veggen, som en telefonkontakt. Jeg bare plugger Nettverkskabelen inn og vips så har jeg internett, trenger ingen hub switch ruter eller modem.

ps det er en 10 mb/s både opp og ned

æsj, høres ekkelt ut! mye bedre med begrenset DL med bredbånd fra telenor! :laugh:

Lenke til kommentar
Altså det jeg har fra de er en kontakt i veggen, som en telefonkontakt. Jeg bare plugger Nettverkskabelen inn og vips så har jeg internett, trenger ingen hub switch ruter eller modem.

ps det er en 10 mb/s både opp og ned

æsj, høres ekkelt ut! mye bedre med begrenset DL med bredbånd fra telenor! :laugh:

Whuaaaæææ.....begynner å høres ut som en skrytepost.... :mad:

Vel jeg slenger meg på og sier at jeg plugger min laptop til på jobben nå med 1000mbit/1000mbit forbindelse...... Slå den.. ;)

Lenke til kommentar
ingen vet ennå hva det er?...

BBB kjører ethernet over IP direkte hjem til bruker, derfor trenger man ikke modem. Det er som et stort intranett.

Det er fibret frem til blokka de. Derfra er det vanlige Ethernet kabler inn i hver leil

Endret av joffe11
Lenke til kommentar

Vel jeg slenger meg på og sier at jeg plugger min laptop til på jobben nå med 1000mbit/1000mbit forbindelse...... Slå den..  ;)

Så du mener at firmaet ditt har GB forbindelse til Internett. Yeah right. :p

Du har vel GB intranett, tenker jeg.

Nei....

Mulig jeg misforstår. Men hvorfor har du så høy båndbredde og hvordan vet du det.

Mener du at det står når du putter inn nettverkskabelen i laptopen din så popper det opp (nederst til høyre) 1000mbit forbindelse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...