DenUvitende Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Hei, har nettopp kjøpt ny bil, i går kveld så stoppet jeg bilen og når jeg gikk ut av bilen hørte jeg en klikkelyd fra bremsene. Noen som vet hva det kan være? Er bremse bare varme eller er det noe annet? Er forresten nesten helt ny skiver og klosser. Har video av lyden som jeg kan sende dersom du kan hjelpe 1 Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Legg gjerne ut video her. Lettere å hjelpe da 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Kjenn på felgen, er det varmt er det noe galt, med mindre du kjører rallycross. 1 Lenke til kommentar
DenUvitende Skrevet 24. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2019 Legg gjerne ut video her. Lettere å hjelpe da får bare opp at jeg ikke har tillatelse til å laste opp denne filtypen da jeg prøvde å legge ved video. Derfor jeg eventuelt kunne sende den? 1 Lenke til kommentar
DenUvitende Skrevet 25. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2019 Kjenn på felgen, er det varmt er det noe galt, med mindre du kjører rallycross.. Ikke noe varme i felgen på noen måte. 1 Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Er du helt sikker på at klikkelyden kommer fra bremsene? Ikke uvanlig at kommer klikke/tikkelyd fra varmeskjold rundt turbo/eksosanlegg i motorrommet ett at man har stoppet motor. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Kan være at boltene som holder fast caliperen har løsnet, det lager en slags klikkelyd. Stort sett når man kjører da men har vært borti at de lager litt lyd når man går ut av bilen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå