Crouser Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Hei! Har i løpet av det siste døgnet fått opp noen feilkoder (via Carista) som ser ut til å være relatert til DPF. P2454 P2453 04914 05262 De 2 sistnevnte vet jeg ikke hva er, men mulig det er disse som trigget motorlyset. Fant ikke noe ved et raskt søk på google i hvertfall. Etter fjerning av feilkodene forsvant motorlyset og den eneste som kom tilbake var P2453. Har ikke merket noen antydning til feil utenom det overnevnte. Har ikke sjekket eksosen enda. Er det noe jeg bør bekymre meg for? Hva vil eventuelt være enklest å begynne med ifht feilsøking? Kan det bare være at filteret er begynt å gå tett? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Etter fjerning av feilkodene forsvant motorlyset og den eneste som kom tilbake var P2453. Har ikke merket noen antydning til feil utenom det overnevnte. Har ikke sjekket eksosen enda. Er det noe jeg bør bekymre meg for? Hva vil eventuelt være enklest å begynne med ifht feilsøking? Kan det bare være at filteret er begynt å gå tett? Ross-Tech er en god kilde for VAG: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18885/P2453/009299 Denne feilen er ikke noe man skal kjøre så veldig lenge med. Motorstyringen vil sannsynligvis ikke vite når dieselpartikkelfilteret trenger regenerering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå