Redaksjonen. Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 GUIDE: Åtte nybegynnertips til Harry Potter: Wizards Unite Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 9. Norsk settes som standard språk når man laster ned spillet. Men dette kan enkelt endres til engelsk i innstillingene for de som ønsker en litt mer autentisk opplevelse. Lenke til kommentar
slæsk Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Tom verden? Første som møtte meg når jeg logget inn i går var 10+ oppgaver som omringet meg på kartet, alt fra å hjelpe dyr ifra "Fantastic Beats" til å bekjempe troll til å fange monstre i bobler. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Er lei av Pokemon Go fordi jeg må gå den samme veien hver eneste dag, og da gidder jeg ikke begynne med et nytt spill som vil ha meg til å gjøre akkurat det samme 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Spillet lider dessverre av samme barnesykdom som Pokemon Go gjorde ved release, nemlig null innhold utenfor byene. For de som ikke bor i byen blir dette en traurig opplevelse. Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 husker når man faktisk måtte lete etter pokemons og kunne bruke en "peiler" for å peke ut retning og avstand. Det var artig, men det ble jo ampurtert og fjernet. Når alle i nærheten fikk inn en spesiell pokemon så prøvde alle å peile den inn sammen og det var ekstremt artig å se virtuelt samarbeid utenfor skjermen Lenke til kommentar
grillad Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Sett tiden på telefonen framover, fungerte med Candy Crush = uendelig med spilling:) Lenke til kommentar
AndreasNordeng Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Holder meg til Ingress og Pokemon Go Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå