Redaksjonen. Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Jaguar får smaken på elbil – lanserer sedan som skal utfordre Tesla Model S Lenke til kommentar
Populært innlegg Jack Johnson Skrevet 24. juni 2019 Populært innlegg Del Skrevet 24. juni 2019 Utfordre Model S 2013 ja... 10 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Utfordre Model S 2013 ja... Utseendemessig så syns jeg da denne ser en god del bedre ut. 2 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Bildet er av nåværende Jaguar XJ. Foreløpig vet vi ikke hvordan den nye elektriske Jaguaren blir seende ut, men kan selvsagt håpe den ser bra ut. 1 Lenke til kommentar
RuneWi Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Utfordre Model S 2013 ja...Utseendemessig så syns jeg da denne ser en god del bedre ut. Skulle akkurat si at Jaguar burde kunne bedre enn dette, men hver sin (av)smak... 2 Lenke til kommentar
missi Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 I-Pace og e-Tron har jo knust M&X salget allerede. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 I-Pace og e-Tron har jo knust M&X salget allerede. Begge de bilene jobber seg vell igjennom ventelister i disse dager, så det er vell ikke så veldig rart. Bare se på model 3, de knuser jo alle bilmodellene i Norge. Men det er ingen tvil om at S&X salget er ekstremt lavt om dagen, og det er vell derfor Tesla jobber med massive oppgraderinger til bilen. Forhåpentligvis kommer neste versjon av S i sommer og X noe etterpå. 6 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Begge de bilene jobber seg vell igjennom ventelister i disse dager, så det er vell ikke så veldig rart. Bare se på model 3, de knuser jo alle bilmodellene i Norge. Men det er ingen tvil om at S&X salget er ekstremt lavt om dagen, og det er vell derfor Tesla jobber med massive oppgraderinger til bilen. Forhåpentligvis kommer neste versjon av S i sommer og X noe etterpå.Leveransene av oppdatert versjon har nettopp startet. Nye Model S/X har nå ny motor foran som øker virkningsgrad/rekkevidde og mer eller mindre eliminerer problematikken med varmgang på banekjøring og kjøring i 200-250 km/t. Det er også oppdatert fjæring for bedre komfort og lavere støynivå. Og om jeg ikke tar feil er de klargjorte for 200 kW hurtiglading. Mulig det kommer større oppdateringer senere, men det trenger ikke være i år. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 I-Pace og e-Tron har jo knust M&X salget allerede. Litt urettferdig sammenligning siden de jobber seg igjennom forhåndsbestillinger. Fikk prøvd en etron for en stund siden. Det var ikke noe galt med den. Bortsett fra grillen da. Jeg liker ikke at elbiler ber om unnskyldning for utseendet. 2 Lenke til kommentar
Jack Johnson Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Utfordre Model S 2013 ja...Utseendemessig så syns jeg da denne ser en god del bedre ut. Mente specs.. Utsendemessing utfordrer den BMW 2009 Model Lenke til kommentar
Jack Johnson Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 I-Pace og e-Tron har jo knust M&X salget allerede. Knust og knust fru blom.. Model S og X er høyere på listen over mest solgte Elbiler i Juni enn iPace og Etron. Lenke til kommentar
Jack Johnson Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 I-Pace og e-Tron har jo knust M&X salget allerede. https://elbilstatistikk.no/ ser ikke iPace og Etron på listen.. De selger for dårlig... 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Mente specs.. Utsendemessing utfordrer den BMW 2009 Model Jeg håper ingen kommer til å med vilje sløse så mye med ressursene som Tesla har gjort til nå. Ingen trenger 700hk i en familiebil. 90kWh er allerede for mye. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 572 Model S solgt i hele 2019 kan vel ikke sies å være annet enn helt elendig. Det viser at folk kjøpte slike biler fordi man ikke fikk andre alternativer, men nå fins det mange biler som går langt og billigere. 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 572 Model S solgt i hele 2019 kan vel ikke sies å være annet enn helt elendig. Det viser at folk kjøpte slike biler fordi man ikke fikk andre alternativer, men nå fins det mange biler som går langt og billigere. Ja, alternativet ble model 3 som har ca 10 000 salg dette året Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Ja, alternativet ble model 3 som har ca 10 000 salg dette åretOg Model X med 1171. SUV er veldig i vinden. Model S blir egentlig skviset fra to sider. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 https://elbilstatistikk.no/ ser ikke iPace og Etron på listen.. De selger for dårlig...Se nøyere etter. De er på 5 og 6 plass for året i enheter solgt med ca 2000 hver. 2 Lenke til kommentar
simen929 Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Se nøyere etter. De er på 5 og 6 plass for året i enheter solgt med ca 2000 hver. Kanskje jeg tar feil, men jeg mener jo man bør ta høyde for at Tesla har kommet med en billigere og bedre variant og at denne ligger på #1. Er nok en del som har byttet fra eldre S og X til ny 3. Lenke til kommentar
missi Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Knust og knust fru blom.. Model S og X er høyere på listen over mest solgte Elbiler i Juni enn iPace og Etron. Du skulle gått til Specsavers https://elbilstatistikk.no/?sort=2 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Mente specs.. Utsendemessing utfordrer den BMW 2009 ModelJeg håper ingen kommer til å med vilje sløse så mye med ressursene som Tesla har gjort til nå. Ingen trenger 700hk i en familiebil. 90kWh er allerede for mye. Du vet vel forskjell på kapasitet og effekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå