uname -i Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Og midt i rekordmåneden så slutter Europa-sjefen. I tillegg til produksjonssjefen. Electrek: Tesla’s head of Europe is out Electrek: Tesla’s head of production is going to EV startup Lucid Motors 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Helt vanlig med turnover. 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Helt vanlig med turnover. Turnover betyr vanligvis at de som slutter blir erstattet. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Hva har det egentlig med saken å gjøre, at folk slutter? Samme vaset som alltid, for ett liv dere lever. 3 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Turnover betyr vanligvis at de som slutter blir erstattet.Sjefen i Europa skal ha blitt erstattet av Sascha Zahnd. Vet ikke hvem som har erstattet Hochholdinger. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Hva har det egentlig med saken å gjøre, at folk slutter? Samme vaset som alltid, for ett liv dere lever. Det er helt vanlig at folk hopper av et synkende skip. Enig med deg, ingenting nytt her. 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Sjefen i Europa skal ha blitt erstattet av Sascha Zahnd. Vet ikke hvem som har erstattet Hochholdinger. Kanskje det blir internt opprykk for vaktmesteren? 2 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 (endret) Tesla har hatt litt høy turnover i åresvis. Det er nok ikke noe tvil om at Tesla er en intens arbeidsplass, der det stilles store krav både til både kvaliteten og mengden på arbidet. Jeg har skjønt det slik at det er ikke veldig mye fritid å få. Da er det samtidig litt naturlig at folk som har jobbet noen år i Tesla velger å finne seg en litt mer avslappende jobb etter hvert, med bedre balanse i forhold til jobb/fritid. Det virker også som erfaringen fra Tesla verdsettes av potensielle arbeidsgivere, og de fleste som forlater selskapet beveger seg til en høyere stilling i et annet selskap. Og man kan anta de får bedre betalt. Endret 2. juli 2019 av Espen Hugaas Andersen Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Kanskje det blir internt opprykk for vaktmesteren?Tesla har nok *mange* gode kandidater å velge blant internt. https://www.teslarati.com/tesla-spacex-best-employers-2019-elon-musk/ Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 (endret) Innlegget ditt er noen dager gammelt og det er mulig det bare er jeg som gjør feil, men jeg finner bare 30. Liten oppdatering her så er det 268 biler av tidligere inventory som ikke er registrert pr i dag. 262stk LR AWD, 5stk LR RWD og 1stk Performance. Vil tro disse dukker opp igjen på siden deres iløpet av noen dager. Edit: samtidig er antall biler på nettsiden nede i 7stk. Endret 2. juli 2019 av Marzo 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 (endret) Tesla har hatt litt høy turnover i åresvis. Det er nok ikke noe tvil om at Tesla er en intens arbeidsplass, der det stilles store krav både til både kvaliteten og mengden på arbidet. Jeg har skjønt det slik at det er ikke veldig mye fritid å få. Da er det samtidig litt naturlig at folk som har jobbet noen år i Tesla velger å finne seg en litt mer avslappende jobb etter hvert, med bedre balanse i forhold til jobb/fritid. Det virker også som erfaringen fra Tesla verdsettes av potensielle arbeidsgivere, og de fleste som forlater selskapet beveger seg til en høyere stilling i et annet selskap. Og man kan anta de får bedre betalt. Jeg tror grunnen er at de færreste ønsker å jobbe for et selskap i full oppløsning med en mentalt ustabil og inkompetent CEO. Endret 2. juli 2019 av uname -l 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Det er nok ikke noe tvil om at Tesla er en intens arbeidsplass, der det stilles store krav både til både kvaliteten og mengden på arbidet. Mengden er det vel ikke tvil om, men kvaliteten kan definitivt diskuteres. Biler leveres ut med tildels store mangler og langtids holdbarhet er diskutabel. 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Liten oppdatering her så er det 268 biler av tidligere inventory som ikke er registrert pr i dag. 262stk LR AWD, 5stk LR RWD og 1stk Performance. Vil tro disse dukker opp igjen på siden deres iløpet av noen dager. Kan også ha havnet andre steder i Europa. Det er ikke sikkert de var kommet til Norge. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Det er helt vanlig at folk hopper av et synkende skip. Er det? Utred er du snill? Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Mengden er det vel ikke tvil om, men kvaliteten kan definitivt diskuteres. Biler leveres ut med tildels store mangler og langtids holdbarhet er diskutabel.Kundene elsker bilene. Nuff said. 1 Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 (endret) Kan også ha havnet andre steder i Europa. Det er ikke sikkert de var kommet til Norge. Tesla har riktig nok tatt bort lokasjon i beskrivelsen sin, men det er kun 30 biler som mangler lokasjon + 3stk stod i Nederland. Resten er fordelt som følger: Bergen-Kokstad 6 Bergen-Minde 9 Drammen 4 Drammen Logistics-HUB 183 Kristiansand-Sørlandsparken 8 Skodje-Alesund 5 Stavanger-Forus 11 Tromso-Alkeveien 2 Trondheim Sor 7 Zeebrugge 3 (blank) 30 Må også rette meg selv, det er 7 stk inventory pr i dag, men det er 3 stk med 18" felger og 5 stk med 19", som altså totalt er 8 stk. Ikke alltid visningen hos Tesla er helt korrekt. Endret 2. juli 2019 av Marzo 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Er det? Utred er du snill? Her ser du folk som hopper fra et synkende skip 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Skip og oppsigelser, like relevant som vanlig fra koret. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Og midt i rekordmåneden så slutter Europa-sjefen. I tillegg til produksjonssjefen. Electrek: Tesla’s head of Europe is out Electrek: Tesla’s head of production is going to EV startup Lucid Motors Viktig å krisemaksimere litt. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. juli 2019 Del Skrevet 2. juli 2019 Det er helt vanlig at folk hopper av et synkende skip. Et synkende skip med rekordvekst... Jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå