CFD Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg har et problem her.. Stort problem. Maskinen frøs når jeg drev og jobbet litt mer noen kretsskjemaer og når jeg slo den på igjen så var det visst et Broken Raid array som var grunnen.. Maskinen finner begge diskene ,men problemet er bare det at de ikke skjønner at de er et raid lenger. Dette gjør at det kommer fram "broken array" eller "missing disk" når man starter opp. Begge diskene vises ,men den ene er visst ikke medlem av Raidet lenger. Så hvis noen har noen råd så hjelp meg Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Du kan prøve noe som heter Restore2000 Professional (tror jeg det var)... mener å ha sett det var en funksjon for noe RAID relatert der. Ellers har slike historier (for meg) blitt avsluttet med at jeg ufrivillig har fått meg endel ledig harddisk plass. Tvi-tvi Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hvilken type RAID kjører du da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Hvilken type RAID kjører du da? Ganske logisk så kjører jeg raid0. Med noen andre alternativer så ville nok ikke dette vært et problem Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har sett lignende meldinger på andre raid typer enn 0, men jeg husker jeg hadde ett lignende problem med RAID 0 på min innebyggede raid kontroller på ett Abit KR7A-Raid kort.. Fant værtfall aldri ut av problemet, og konkluderte egentlig med at det var den billige og dårlige kontrolleren sin skyld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå