Gå til innhold

Bitcoin med kjempe-comeback

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så langt ..

Gjesp. Et minarki eller markedsanarki høres jo fortreffelig ut! Det hadde jo vært tragisk om Norge ikke kunne få lov til å være noe sånt som nr. 1 i bombingen av Libya f.eks.. Tenk så grusomt hvis folk, ja, t.o.m. politikere, måtte spørre pent om penger / varer fremfor å bare gjøre hva faen dem vil. Kan minne om en fiffig form for anarki allerede:   https://www.youtube.com/watch?v=NbNFJK1ZpVg

Endret av Capitalist Hippie
Lenke til kommentar

Blir nesten som Sovjet på slutten av syttitallet og fram til midt på åttitallet. Folket hadde penger, men der var ingenting å kjøpe.

Så Bitcoin gjør at maten og varene forsvinner ut av intet? Det må være en ny feature.i siste releaste.

Lenke til kommentar

Bortkastede resurser. Blir som å sette fyr på kullet, i gruvene.

Verdien ligger i algoritmen for å holde det sikkert. Det er prisen man betaler.

Man betaler også for lagring av gull osv. Dette tar også strøm. Hvor mye strøm tar finansbransjen? Ikke rent lite vil jeg tro. Eller går VISA etc på damp? :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

For noen år tilbake ble min NAS hacket og kryptert. For å få tilbake mine data måtte jeg kjøpe Bitcoins for å få tilbake dataene av piratene. Dette resulterte i at jeg til slutt satt igjen med litt BitCoins. Kontoen hos LocalBitcoins har stått urørt i mange år før jeg idag fikk en reminder mail som sa at jeg fremdeles hadde Bitcoins og at jeg hadde vært inaktiv i mer enn et år. For å logge inn måtte jeg re sette passordet og jeg kunne se at jeg hadde ca. 0.05 Bitcoins tilgjengelig tilsvarende litt over 5.000,-kr.

Nå er det ekstremt mye lureri omkring Bitcoins og jeg er derfor her for å få råd og hjelp for å se om dette er legit og jeg ønsker isåfall veksle inn/selge mine coins. Er det noen som kan hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...