Complexity Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 (endret) Bruker kablet nett, hørt om det??? KokoNå er det vel en del stråling fra en pc selv om du bruker kablet nett? Mye internt som stråler ut, for ikke å snakke om Bluetooth som også bruker 2.4Ghz. Har du TV forresten? Fjernkontroller til tver i dag kommuniserer jo med RF stråling, for ikke å snakke om bilnøkler, spillkonsoller, og slike ting (om du kansje har barn som liker slik) Blir du dårlig når fly passerer på himmelen og? De stråler ut informasjon på 1090Mhz konstant som alle ka ta imot med en liten antenne. Bakkestrålingen? Bor du i høyden kansje? Må være utrolig rart om det bare er Wifi og AMS måleren du reagerer på i hjemmet. Endret 26. juni 2019 av Complexity 4 Lenke til kommentar
XIFXEGLO Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 kan godt hende de bare er billig skrap, det ville man funnet ut i så tilfelle ved å teste de mot samme kilde, sammen med profesjonelt måleutstyr. Men kan også sees på annen måte: selv en kalkulator til 20 kroner utfører de vanligste regneartene like godt som en kalkulator til 1000 kroner. Med andre ord, selv om "electrosmog" apparatene på Ebay fremstår "billige" kan de likevel være i stand til å måle helt basis tingen korrekt, -de mangler bare alt av øvrige finesser profesjonelle apparatene kan utføre (men som er overflødige i den her sammenhengen) akkurat slik det er med ulike kalkulatorer. Jo, for all del. Det er mye billig testutstyr som får jobben gjort, bare se tidligere i tråden her da jeg spurte om tips for en billig 2,4Ghz mottaker. Men: problemer jeg har med disse er at de de er ikke bare billig: Noen tjener på at de er dårlige. Dersom disse EMF-målerne skremmer noen til å kjøpe produkter, så er det god butikk. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Men: problemer jeg har med disse er at de de er ikke bare billig: Noen tjener på at de er dårlige. Dersom disse EMF-målerne skremmer noen til å kjøpe produkter, så er det god butikk. antyder du at også apparatene er "el-overfølsomme"? men ja, er vel en viss fare for at konstruksjonen legger opp til mer blinking,, enn å "risikere" å vise for lite reaksjon, for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 26. juni 2019 Del Skrevet 26. juni 2019 Noen som kjenner seg igjen? https://www.aftenposten.no/viten/i/dOrvJX/Hvordan-moter-vi-syke-folk-som-ikke-har-en-anerkjent-diagnose--Nina-Kristiansen "Legevitenskapen er bygd opp rundt diagnoser. Men tre prosent av møtene mellom pasient og fastlege fører ikke til noen diagnose, viste en studie fra Uniresearch. De settes i kategorien medisinske, uforklarte plager og sykdom, kalt MUPS. " Plager og symptomer er altså reelle men legene klarer ikke finne noen årsak. Å være syk uten en 'skikkelig' diagnose gjør ofte plagene verre. 3 Lenke til kommentar
Hamran Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Vi kjøpe inn en «strålingsfanger» til lab’n. Den hadde jordet støpsel, en 2 m lang hvit ledning som forsvant inn i en plastkapsling. Ved å sette støpselet i en kontakt vllestrålefangeren suge til seg all stråling og skitten strøm i huset. Vi åpnet kapslingen!! Ledningen gikk inn gjennom et hull i plasten. Deretter var det slått en knute på den for at den ikke skulle falle ut. Dett var dett! En kunne mao oppnå samme resultat ved å koble til en 2m skjøteledning. Humbug? 3 Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Vi kjøpe inn en «strålingsfanger» til lab’n. Den hadde jordet støpsel, en 2 m lang hvit ledning som forsvant inn i en plastkapsling. Ved å sette støpselet i en kontakt vllestrålefangeren suge til seg all stråling og skitten strøm i huset. Vi åpnet kapslingen!! Ledningen gikk inn gjennom et hull i plasten. Deretter var det slått en knute på den for at den ikke skulle falle ut. Dett var dett! En kunne mao oppnå samme resultat ved å koble til en 2m skjøteledning. Humbug? Haha, hvor kjøpte dere den? 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. juni 2019 Del Skrevet 28. juni 2019 Humbug? kan man vel trygt si Er det ikke mye slike apparater innen den såkalte alternativ-bransjen? Aura-måler, og apparater som skal rense kropper for skadelige stoffer osv. Er vel bare fantasien som setter grenser for hva man kan lansere innen denne sjangeren? Hva med chakra-detektor? Men litt lamper og lyd. 1 Lenke til kommentar
galasb Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 De er for feige. De veit de ville tapt sakene. Det står ikke et pip om ams i nettleiekontrakten. Nve har gjort en elendig jobb med ams prosjektet. Det er ille at nve er så korrupt å råttent som det er. Dsa og helsedirektoratet også. Og elklagenemda er infiltrert av mafiaen som energibransjen har blitt. I mitt hjem installeres ams over mitt lik. Å godta unødvendig døgnkontinuerlig forurennsing i mitt hjem godtar jeg ikke. Lenke til kommentar
galasb Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Vi kjøpe inn en «strålingsfanger» til lab’n. Den hadde jordet støpsel, en 2 m lang hvit ledning som forsvant inn i en plastkapsling. Ved å sette støpselet i en kontakt vllestrålefangeren suge til seg all stråling og skitten strøm i huset. Vi åpnet kapslingen!! Ledningen gikk inn gjennom et hull i plasten. Deretter var det slått en knute på den for at den ikke skulle falle ut. Dett var dett! En kunne mao oppnå samme resultat ved å koble til en 2m skjøteledning. Humbug? Ja. 100% humbug. Men sukkerpiller funker ofte. Så den kan jo funke som placebo? Det går ikke å suge til seg stråling slik vi oppfatter fysikken i dag. Da kunne man redusert sollys ved å ha en lys suger f.eks. Lys og stråling er det samme bare at lys kan vi se. Vi ser et lite spekter av frekvenser. Om øyet kunne se alle frekvenser ville vi sett forurennsingen fra strålende utstyr. Da ville vi vært mer obs strålingen. Når den ikke lukter eller sees er det lett å glemme at den er der og du veit ikke hvorfor du klør eller stikker på huden. Du veit ikke hvorfor du har hodepine osv. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. august 2019 Del Skrevet 27. august 2019 Som sagt etter en tur hjemme med utstyr som lar meg både se og høre radiokilder så var AMS måleren min stille som i graven og helt usynlig den stunda jeg sto i kjelleren ved siden av måleren min. Det er derimot ting av en mere teknisk art som gjør at jeg helst skulle slippe AMS men det har ingenting med innbilte helseplager å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå