Gå til innhold

Netflix tester egen «pop-out player»

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne funksjonen har jeg hatt en stund nå. Veldig kjekt. Men hva er det med denne trangen tek.no har for å finne opp nye ord på alt og ingenting? Hvorfor ikke bruke navnet denne funksjonen har i Netflix allerede? Der heter funksjonen "Avspillervindu" på norsk! Sprettopp-vindu høres ut som om man kun har kopiert artikkelen fra kilden og ikke har snakket med den ene i staben hos dere spm har denne funksjonen. Vedkommende kunne veldig lett ha fortalt at funksjonen heter "Avspillervindu". Må jo være lettere for hvermannsen å bruke og forstå et uttrykk som brukes av innholdsleverandøren, i denne sammenhengen Netflix.

Uansett når det er sagt så er denne funksjonen veldig hendig. Når jeg for eksempel sitter med arbeidsoppgaver som ikke kan fremskyndes. Og venting er umulig å unngå. Da er denne funksjonen blant annet veldig nyttig :-) Så får vi håpe undertekster følger med også etterhvert, selv om jeg mener at jeg har undertekster når jeg bruker "Avspillervinduet".

• Liker 2
Lenke til kommentar

... som sikkert har lånt den fra betalversjonen av YouTube. :) Kunne ikke klart meg uten!

Det stemmer at dette er en ny funksjon i web-versjonen til Netflix, men det er ikke en ny Netflix-funksjon. Windows 10 appen har hatt denne funksjonen i kanskje rundt ett år nå, eller mer, som er lenge før YouTube fikk denne funksjonen. Forøvrig er ikke pop-out vindu noe nytt. Det er video-apps og tjenester som har hatt dette i mangfoldige år. 

Lenke til kommentar

Undertekst fungerer hos meg på "pop up" vinduet

Edit: Både på norsk og engelsk for den som lurer

Det er for lite engelske undertekster for norske Netflix-brukere fortsatt. Idiotisk lisenseringstull det der.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se noen som helst fordel med dette skal jeg drive med noe annet samtidig så pauser jeg bare filmen. Og dette bilde i bilde greiene har vært en tileggs funksjon på tv i årevis i hverfall på Philips tv'n jeg hadde.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se noen som helst fordel med dette skal jeg drive med noe annet samtidig så pauser jeg bare filmen. Og dette bilde i bilde greiene har vært en tileggs funksjon på tv i årevis i hverfall på Philips tv'n jeg hadde.

Funksjonen er berekna for "Netflix & chill" på eigahand når du også treng å ha andre bilete på skjermen  :innocent:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...