Minty123 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg skal på en måneds ferie nå i januar til et ikke fult så teknologisk land.. så jeg trenger noe "underholdning" jeg tenkte da på å kjøpe meg en jukebox, når jeg skal vere vekke såpass lenge går jeg lei av all musikken jeg får inn på en vanlig mp3 spiller.. noen som har noen anbefalinger fra komplett sitt utvalg av jukeboxer ? lagringsplass spiller liten rolle, så lenge det er over 5 gb gjør ingenting om jeg går litt over pengegrensen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hadde gått for Creative Zen fra komplett eller asono HDD500 fra www.asono.no Har asonoen og er veldig fornøyd.. Zen skal ha bedre lyd enn ipod, men eg har ikkje hørt om noken som har testa asono og Zen opp mot kvarandre på lyd.. Eg synes vertfall at det er god lyd i den om du berre gider å stille litt. Forhåndsinnstillingane duger og, men det blir bedre om du stiller ølitt sjøl. Denne har og den beste batterikapasiteten, men det går litt ut over størrelsen. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 ok, thx alot Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg ville gått for Ipod Lenke til kommentar
ASW Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Test av mp3 spillere og annet Zen nx får gode karakterer Endret 23. desember 2003 av ASW Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 jeg fikk en iPOD i julegave.. 10 giga plass.. men kabelen fra usb til ipod ble forsinket.. så jeg får ikke brukt den før i romjulen.. Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Zen NX er konge, 30gb til 3000,- Fet lyd, funksjonell, riktignok noe større enn ipod, men desto mer maskulin Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 likte ipoden min jeg.. den var søt Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Er jo masse vurderinger på hw.no Bl.a en laaaang vurering av iPod vs Zen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå