TigerOla Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Wehey, godt folk! Fikk tak i siste driver til mitt søte lille grafikk-monster, GeForce FX 5800 i gårkveld. Slo på tv-monitoren, og tenkte jeg skulle sjekke ut dualskjerm i Liquid Edition, hvordan det var å jobbe med. Hadde bare brukt tv'n til å se film i går kveld, og denne var derfor koblet til via S-video ut på skjermkortet. Skrivebordet kom frem på TV'n, og tidslinjen på pc-monitoren. Trykte på play, for å komme inn i rytmen med musikken, hvordan jeg skulle klippe osv. Med ett skjedde det et mirakel! tv-monitoren viste videoen på tidslinjen i fullskjerm! *glise* hva har man da egentlig å tjene, hvis man kjøper PRO?... jeg bare lurer.. Toppers at dette funker i allefall!! det funker til og med å gjøre de andre tingene som man kan gjøre i pro! plassere tekst, etc. og få output på tv Dette gikk, dog med litt lagg fra jeg gjorde en endring på pc'n til det kom på tv'n. Men det er langt i fra umulig å gjøre dette! Må ærlig talt si jeg er imponert over meg selv. Endret 23. desember 2003 av TigerOla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå