spøkelset Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Hei. Jeg har et problem som fører til at jeg ikke får brukt Tv'en min i det hele tatt Når jeg prøver å starte hvilken som helst app, får jeg beskjed om at "kan ikke laste inn brukeravtaler" Selvfølgelig har jeg googlet dette opp ned og mente, både på engelsk og norsk og registrerer at dette er et utbredt problem hos LG. Har forsøkt alt som står rundt forbi på nettet, dvs -Plugge ut TV og Internett modem (ventet 15-20 minutter) Prøvd mange ganger -Satt tilbake til fabrikkinnstillinger ( 3-4 ganger) -Endret DNS adresse til 8.8.8.8 eller 8.8.4.4 (mange ganger) -Prøvde å koble meg til nettet via Mobil-hotspot (Flere ganger) -Lastet ned seneste oppdateringer (flere ganger) Hva kan jeg gjøre? Ingenting fungerer. Har veldig lite lyst til å skru ned tv'en fra veggen igjen og levere den tilbake til forhandleren. Det var et stress å få den digre Tv'en inn og opp på veggen for bare 3 mnd siden Det trådløse nettet er meget sterkt! Alt annet utstyr fungerer utmerket på det.. Håper noen har erfaringer med dette! Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 (endret) Du må gå på meny under general. Og under Location legge in Norway. Og under Services Country det samme. Det er derfor man har menyer på smart TV. For å bruke dem. Og stille inn TV, Endret 23. juni 2019 av Kjell Winther Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 24. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2019 Det har jeg prøvd, begge står på Norge Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 (endret) Det har jeg prøvd, begge står på NorgeHar du ringt customer service 800 187 40 ? Og klikket på User Agreements. ? Endret 24. juni 2019 av Kjell Winther Lenke til kommentar
Hjelphjelphjelp Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 spøkelset skrev (På 23.6.2019 den 18.54): Hei. Jeg har et problem som fører til at jeg ikke får brukt Tv'en min i det hele tatt Når jeg prøver å starte hvilken som helst app, får jeg beskjed om at "kan ikke laste inn brukeravtaler" Selvfølgelig har jeg googlet dette opp ned og mente, både på engelsk og norsk og registrerer at dette er et utbredt problem hos LG. Har forsøkt alt som står rundt forbi på nettet, dvs -Plugge ut TV og Internett modem (ventet 15-20 minutter) Prøvd mange ganger -Satt tilbake til fabrikkinnstillinger ( 3-4 ganger) -Endret DNS adresse til 8.8.8.8 eller 8.8.4.4 (mange ganger) -Prøvde å koble meg til nettet via Mobil-hotspot (Flere ganger) -Lastet ned seneste oppdateringer (flere ganger) Hva kan jeg gjøre? Ingenting fungerer. Har veldig lite lyst til å skru ned tv'en fra veggen igjen og levere den tilbake til forhandleren. Det var et stress å få den digre Tv'en inn og opp på veggen for bare 3 mnd siden Det trådløse nettet er meget sterkt! Alt annet utstyr fungerer utmerket på det.. Håper noen har erfaringer med dette! Sitat Hei, jeg har akkurat det samme problemet nå, fant du en løsning på det, eller måtte du bytte inn tv’en ? på forhånd, takk for svar Lenke til kommentar
Kriemb Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 (endret) Jeg har samme problem... utrolig irriterende. Helt ny LG C9... Endret 1. januar 2020 av Kriemb Lenke til kommentar
moskito Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Hei, Samme problem, jeg kjøpte TVen igår. LG65B9. Satt opp alt med internettkabel plugget i TV en. Jeg lastet også ned NRK appen igår og alt fungerte fint. Idag skulle jeg installere TV2 Sumo og fikk beskjed om at appen ikke kunne installeres. PRøvde da å slette NRK og fant ut at jeg ikke fikk instalert det på nytt. Har prøvd å sette TVen tilbake til fabrikk instillinger og får nå samme feilmelding som dere. Kan det være LG som har problemer med sin server? Jeg har lest noe om at det kan være instillinger i router som er kalt MTU value. De har endret MTU fra 1492 til 1484 og skal da ha løst problemet. Jeg finner dessverre ikke ut hvor jeg kan endre MTU value på get routeren. Lenke til kommentar
moskito Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Hei, Det virker som det faktisk er LG sine servere denne gangen. Mer info her: https://lgcommunity.us.com/discussion/2002/unable-to-load-user-agreements/p4 Lenke til kommentar
Hjelphjelphjelp Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Takk for info, da håper jeg det går i orden fort ! Tenker jeg prøver og ringe LG Norge i dag og hører. Lenke til kommentar
Hjelphjelphjelp Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Nå fungerer det fint hos meg igjen. Ser ut som det har vært en feil hos LG som er fikset ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå