Mark 9 Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Så skal oppgradere min ca 10 år gamle selvbygde PC med ny innmat. Kabinettet og strømforsyningen ser ut til å duge fortsatt, så de beholder jeg. PC blir i hovedsak brukt til fotoredigering, noe spilling og vanlig surfing. Oppgraderingen skal være noen år, derfor velger jeg noe heftig. Så til listen, dette er shortlisten. Gode forslag til alternativer eller kommentarer på hvorfor jeg IKKE bør velge? Fortrinnsvis AMD https://www.komplett.no/wishlist/shared/6edf3d0a-449d-416c-bf92-1ed9cdc3c84c Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Det er to uker til det kommer nye CPUer fra AMD. Jeg ville ventet til da. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Vent til 7/7, da kommer AMD ut med ny generasjon CPUer! Å jeg leser rundt om at Intel kommer til å sette ned prisen med opp til 15% på sine CPUer da! Når AMD lanserer sine nye CPUer så anbefaler jeg deg å kikke på 3900X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå