Oliver_dude Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Hei! Etter at jeg er ferdig på Videregående, så har jeg privatisert skolepcen, og da fått produktnøkkel slik at jeg får Office på pcen. Greia der er at denne koden inneholder bokstaven Z, men den kan jeg ikke skrive inn av en eller annen merkelig grunn. Når jeg trykker Z, så får jeg opp teksten "Enkelte av disse tegnene kan ikke forekomme i produktnøkkelen". Utrolig typisk, og min flaks haha Noen tips? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Hvis den inneholder en av "015 AEIOU LNSZ" så har du fått noe som ikke er en nøkkel. Lenke til kommentar
Oliver_dude Skrevet 24. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2019 Merkelig. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Vil jo helst ha Office pakken på pcen. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Merkelig. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Vil jo helst ha Office pakken på pcen. Ta kontakt med de du har fått nøkkelen av. Lenke til kommentar
Oliver_dude Skrevet 25. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2019 Ta kontakt med de du har fått nøkkelen av. De har stengt XD Helpdesken på skolen er vekke for ferien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GTrad9iY Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Merkelig. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Vil jo helst ha Office pakken på pcen. Ja du vil jo helst det. Og Microsoft vil helst at du fortsetter å bruke sånt... og loppe deg for lisenspenger for noe du egentlig ikke trenger. Bare søk litt på forumet her så ser du at det finnes et fullgodt alternativ Lenke til kommentar
simen929 Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 (endret) De har stengt XD Helpdesken på skolen er vekke for ferien XD Helpdesken? Dersom (XD?) helpdesken er stengt må du vel vente til over sommeren. Alternativet er å låne en PC med office eller kjøpe det selv. Endret 25. juni 2019 av simen929 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå