Harald Brombach (digi.no) Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Falske bedriftsoppføringer i Google Maps kan føre til store problemer Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Skulle på en Italiensk restaurant i nabolaget, men det bar vare noen som likte å lage Italiensk mat som hadde lagt det inn på kødd. Jævlig irri. 2 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Skulle på en Italiensk restaurant i nabolaget, men det bar vare noen som likte å lage Italiensk mat som hadde lagt det inn på kødd. Jævlig irri. Dro du til adressen eller kontaktet du de på en annen måte? Jeg ville fått med meg noen venner og ringt på til adressen og spurt om når restauranten åpner, skjer dette ofte nok vil vedkommende garantert fjerne oppføringen. Eller har allerede Google fjernet den? Lenke til kommentar
EWNN849Y Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Falske oppføringer og hærverk på eksisterende oppføringer er en utfordring for alle tjenester som satser på å skape innhold av brukeres dugnadsarbeid (crowd sourcing). Slike systemer virker bare når brukere rapporterer feil og med en forutsetning om at det er flere ærlige brukere som gir tilbakemeldinger enn det er brukere som driver med juks og hærverk. Det er en overraskende liten andel av bedriftene som benytter seg av anledningen til å verifisere kontaktinformasjon for oppføringen av sin egen virksomhet. Dermed risikerer de at mulig kunder søker opp foreldet eller falsk informasjon. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Skulle på en Italiensk restaurant i nabolaget, men det bar vare noen som likte å lage Italiensk mat som hadde lagt det inn på kødd. Jævlig irri. Ser du ikke humoren i det? 1 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Ser du ikke humoren i det? Jeg gjør det nå, men ikke når jeg er hangry. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Dette var et problem for fem år siden også, en kar som avlyttet Secret Service og FBI og forteller om det på TED: 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå