BluE_fUnc Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 JEg har kjøpt meg AlamDV2 (effekt program ^se www.fxhome.com) å jeg har tatt opp en film med digitalkameraet med Movie Maker, men så når jeg skal laste opp filmen i AlamDV2 sier den at det må være .avi format. Så kommer det noen muligheter jeg prøver meg på alle mulighetene men ingen funker *OUT OF RANGE* sier den. Så da lurte jeg på om noen viste om et converte program som kunne converte .mpg til .avi tok meg et par søk på google men fant bare .avi til mpg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dette hører ikke hjemme på Gamer forumet, prøv heller Programvare. Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Dette hører ikke hjemme på Gamer forumet, prøv heller Programvare. øhh nei, jeg postet det under hjelp fordi jeg trenger *hjelp* Plz få en post som kan gi meg svar ! Må ned å spise grøt om 10 min Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Kanskje Kazaa? Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Er det lov til å snakke om her da Nei, jeg tenkte på mere lovelige veier som den kjente Internett Explorer =) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Man kan jo finne gratis og lovlige programmer på Kazaa. Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Ja men jeg tenkte på selve kazaa, det er ikke lovelig Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Kazaa ER lovlig Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 ja vel, men nå har det godt en del poster uten at jeg har fått svar på spørsmålet mitt. Jeg nekter å bruke kazaa det er en sjend mot musikk & software produsentene Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Vis noen vet det så er det bare å trykke på "svar" Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 gjorde nettopp noe sånt... legg filmen till i adobe premiere og lag den da blir den .avi Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 VirtualDUB kan gjøre mpg om til avi. Gratis er det også. Lenke til kommentar
mago Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 prøv http://search.kvasir.no/query?pg=q&q=mpg2a...=S%F8k&what=web Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå