NTB - digi Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 ExxonMobil vil ut av norsk sokkel. Selger eierandeler for opp til 34 milliarder Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Vi jobber hele tiden med å rasjonalisere porteføljen, sier Skauen. Tror nok den pågående klimakrisen i Europa også har en viss innvirking, de ser nok at verdiene vil forsvinne etterhvert som miljøkravene kommer. 2 Lenke til kommentar
libher Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Vi jobber hele tiden med å rasjonalisere porteføljen, sier Skauen. Tror nok den pågående klimakrisen i Europa også har en viss innvirking, de ser nok at verdiene vil forsvinne etterhvert som miljøkravene kommer. Er ikke klimakrise,men klima psykose. 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Er ikke klimakrise,men klima psykose. Kommer an på hvem du spør Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Kommer an på hvem du spør Stemmer, kommer an på grad av kritisk tankegang Om man stoler mer på tilfeldige youtubere og håpløst biased nettsider enn faktiske vitenskapsfolk. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Stemmer, kommer an på grad av kritisk tankegang Jepp, ikke ta at for gitt, ei heller forskeresultater som er vasket igjennom flere ledd. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 (endret) Jepp, ikke ta at for gitt, ei heller forskeresultater som er vasket igjennom flere ledd. Heftig effektiv global vaskeoperasjon må jeg si Antar du leste om det på samme side som beskriver aliens og sannheten om 9/11? Endret 22. juni 2019 av PgUp Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 (endret) Antar du leste om det på samme side som beskriver aliens og sannheten om 9/11? Kjenner ikke jeg noe til, kanskje du kan opplyse meg om hvilken nettsider dette er på siden du har så inngående kjennskap til konspirasjonsteorier ? Offentlig og kvalitetssikret klimainformasjon, legg spesielt merke til 400 grader Og forresten her har du en som har fått informasjon fra forskere. Endret 22. juni 2019 av Nautica Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Youtube ja, visste jeg det ikke Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 (endret) Youtube ja, visste jeg det ikke Ocasio-Cortez er ikke en såkalt youtubere, men du har kanskje vanskeligheter med å skille ut virkelighet og fiksjon ? Endret 22. juni 2019 av Nautica Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 (endret) Kjenner ikke jeg noe til, kanskje du kan opplyse meg om hvilken nettsider dette er på siden du har så inngående kjennskap til konspirasjonsteorier ? Offentlig og kvalitetssikret klimainformasjon, legg spesielt merke til 400 grader Og forresten her har du en som har fått informasjon fra forskere. Hjelper lite når du ikke har byggesteinene for og forstå hva de forteller deg. Tror ikke fysikk, matematikk og kjemi kunnskapene til politikere er så all verden. Beviser vel at vi kanskje trenger en dose teknokrati inn i systemet? Jeg kan jo forklare min far så nøye og detaljert jeg bare vil, men når det gjelder data så har han ikke en eneste byggestein og holde i. Fra 2015-2018 hadde vi i Norge en advokat som klima og miljø minister. Og i dag har vi en en med en generisk utdanning innen sosialantropologi med mellom fag statsvitenskap (Karriere politiker) Og man lurer på hvorfor det går sent og vi kaster bort penger på surre løsninger. Jo nettopp fordi vi ikke har noen som forstår det hele ved tøylene. Endret 23. juni 2019 av DirekteDemokrati 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå