AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Jeg har hatt "Tvilling" en byll i rumpesprekken 3 ganger og dette er noe som kommer tilbake ca vært 2-3 år. Kjenner det er en ny på vei så jeg prøver noe som kansje er helt latterlig men logisk sett burde funke. Jeg tar en tampong fra fruen og legger den i utstyrs rengjørings sprit. Og håper den fast etter nøye rengjøring og barbering i området. Har dette noe effekt? ?? Anonymous poster hash: 90e36...777 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 På kort sikt; ja. I det lange løp; nei. Lenke til kommentar
Fasiten Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Jeg forstår ikke? Er det slik at du har enda et hull openfor rumpehullet? Som du tetter igjen med en tampong for at det ikke skal vokse ut en utvekst som potensielt kan bli tvillingen din? Altså, du har hatt en tvilling. Og denne tvillingen din ble skåret av? Men du sitter igjen med en byll i rumpesprekken som fortsetter å vokse? Og den kommer tilbake 2-3år, så du har pleid å klippe den av? Så din plan er altså å dyppe en tampong i sprit, og håper den setter seg fast etter mye rengjøring og barbering? Jesus, hva er det slags utvekst du har der baki? Er det sånn at du essensielt har en tom byll som sakte fyller seg med utflod, i såfall råder jeg deg til å få en kirurg til å kutte den ut og sy igjen. Fordi du må ha fått en slags lomme inni huden. Lenke til kommentar
amor patriae Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Jeg forstår ikke? Er det slik at du har enda et hull openfor rumpehullet? Som du tetter igjen med en tampong for at det ikke skal vokse ut en utvekst som potensielt kan bli tvillingen din? Altså, du har hatt en tvilling. Og denne tvillingen din ble skåret av? Men du sitter igjen med en byll i rumpesprekken som fortsetter å vokse? Og den kommer tilbake 2-3år, så du har pleid å klippe den av? Så din plan er altså å dyppe en tampong i sprit, og håper den setter seg fast etter mye rengjøring og barbering? Jesus, hva er det slags utvekst du har der baki? Er det sånn at du essensielt har en tom byll som sakte fyller seg med utflod, i såfall råder jeg deg til å få en kirurg til å kutte den ut og sy igjen. Fordi du må ha fått en slags lomme inni huden. En "kompis" har også hatt dette. Kompisen fikk det aldri igjen etter å ha tatt en operasjon på sykehus med full narkose hvor de fjernet halve skinka for å bli kvitt denne møkka. TS har du dratt til legen med det og blitt henvist til spesialist på sykehuset? Hvis ikke, anbefaler jeg deg å gjøre det. Du får også et sykt battlescar rett over rompeballene du kan fortelle ville historier om som en bonus. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2019 Fjerna en kirurgisk for 17 år sia. Ikke hatt noe som helst problem siden. Utenom et HEFTIG arr da. Anonymous poster hash: d4def...3f9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå