Troy Henrik Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Artic Cooling VGA Silencer er genial jeg fikk min for røft en uke siden, monteringa gikk greit å jeg la på et lag med AS3 (isteden for den g00pen som fulgte med). Putta alt i igjen og det starta, VGA silencern bråker omtrent halvparten av en 9800pro kjøler! Så jeg bestemte meg for å prøve klokke egenskapene til kortet etter på, før klarte jeg 440-450 (avhengig av temp i rommet) nå klarer jeg å benche med 500 på core.! Er kjempe fornøyd kan bare anbefale dette produktet på det sterkeste! + Pris (kun 165kr) + Støy og kjøling + økt overklokkings egenskaper - tar opp en PCI plass (men hvem bryr seg) Mvh Troy edit: skriveleif Endret 30. desember 2003 av Troy Henrik Lenke til kommentar
AJ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 FY **** for en klokk, jeg har samme kjøleren på et fic 9800pro og klarer ikke presse GPU mye over 440, har også AS3. Hva er romtempraturen din da, eller har du gjort noe annet med kortet? Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 romtemp ligger på rundt 20c, har ikke gjort noe annet med korte, er kjempe fornøyd med klokken:D Jeg har heller ikke minne kjølere av noe slag å minnet klokker 390!! kunne egentlig ikke vært mere fornøyd med korte Go SAPPHIRE! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Fin OC det der ja. Har Den selv på et 9700pro og er også strålende fornøyd Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 - tar opp en PCI plass (men hvem bryr seg) De som har Shuttle, kanskje. Jeg vurderer å kjøpe kjøleren og dremle vekk litt ribbe.. da skulle den vel akkurat få plass. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 så jaha, jeg har vannkjøling, er liksom vifta bedre enn den ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Ikke umulig.. det finnes en del svært dårlige vannkjølings-sett der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå