oddden Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Vurderer å kjøpe enten icon eller hero, noen her som har prøvd en av de eller begge? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Jeg har Epic, men generelt om Noblechairs er at de er godt bygd med gode materialer og orgentlig kvalitet. Rett og slett skikkelig solid produkt. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Har Hero utgaven med ekte skinn. En av de mer ergonomiske "gaming" stolene da du faktisk har en ganske grei justerbar ryggstøtte, foamen i sitteputen er og ganske hard som noen liker og andre ikke like fult så mye, jeg syns det er digg. Har hatt stolen i litt over et halvt år nå å har sålangt ingen klager på byggekvaliteten. 1 Lenke til kommentar
oddden Skrevet 21. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2019 Takk for svar! Litt skeptisk til hard sittepute, men er kanskje noe en blir vandt med etterhvert. Vil den gå seg litt til etterhvert? Eller kjennes den like hard nå som når du kjøpte? Har en arozzi torretta nå, der får jeg fort vekk litt ubehag i korsrygg\rumpe etter en del timer. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 (endret) Altså, den blir sånn sett ikke spesielt myk, legger ved en video gif av min som er brukt i 1,5-2år. Jeg synes den er behagelig da man lettere holder seg konsentrert og våken, i steden for å synke ned og "sovne". Dra uansett å prøv stolen på Elkjøp, de hadde iallefall min. Endret 21. juni 2019 av L/-R~ Lenke til kommentar
oddden Skrevet 21. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2019 Skulle gjerne testet, men utifra det jeg finner på nettet er det bare nettbutikker som selger noblechairs. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 (endret) Skulle gjerne testet, men utifra det jeg finner på nettet er det bare nettbutikker som selger noblechairs. Ser ut til at Elkjøp har slutta med de ja.. :/ Fikk endelig lastet opp videoen, måtte bare få den til å bli en gif først. Endret 21. juni 2019 av L/-R~ 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 De mykner litt til over tid ja, men holder seg temmelig harde, vertfall sammenlignet med DX Racer stolen jeg byttet ifra. Om stolene blir for mykje promoterer det veldi fort dårlige sittestillinger, så om du sitter mye forran PCen er det bedre for deg, selv om det ikke er like behagelig. Men forstår likevel godt folk som foretrekker mykere stoler, for min del var det ryggstøtten og at foamen var ganske hard som solgte meg på Heroen. 1 Lenke til kommentar
oddden Skrevet 21. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2019 Får ikke den gifen din til å fungere, ser bare et bilde. Tror jeg kjøper icon eller hero, fungerer det ikke får jeg sende tilbake til komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå