Spillredaksjonen Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Én vinner kan få hendene på den nye konsollen.KONKURRANSE: Vinn en PlayStation 4 Days of Play Limited Edition Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Trekning på bursdagen min og greier :-D *krysser fingrene* Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Trekning på bursdagen min og greier :-D *krysser fingrene* Samme her, gratulerer med dagen! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juni 2019 Del Skrevet 22. juni 2019 Tror ikke jeg har sjans å vinne når det er så vanskelige spørsmål 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Tror ikke jeg har sjans å vinne når det er så vanskelige spørsmål Poenget var egentlig ikke å lage verdens vanskeligste konkurranse heller. Men det var faktisk kun 60 % av svarinnleveringene som var riktig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 (endret) Poenget var egentlig ikke å lage verdens vanskeligste konkurranse heller. Men det var faktisk kun 60 % av svarinnleveringene som var riktig. Fullt klar over det og det var bare litt forsøk på humor, men jeg må si at jeg er overrasket over hvor mange som tok feil Endret 24. juni 2019 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Poenget var egentlig ikke å lage verdens vanskeligste konkurranse heller. Men det var faktisk kun 60 % av svarinnleveringene som var riktig.Fullt klar over det og det var bare litt forsøk på humor, men jeg må si at jeg er overrasket over hvor mange som tok feil Skjønte det jeg også. Derfor det var gøy at så mange tok feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå