Gå til innhold

Bergen kommune erklærer klimakrise

Anbefalte innlegg

Nettopp. Straumen må komme frå land og eksosmotorane må skiftast ut med batteri. Eksosmotorane må i alle fall ikkje brukast i Bergen. Kan hende skip med for små batteri må kople seg til batterifarty som fylgjer dei inn til hamna.

Sarkasmen din seier det meste om deg og di manglande evne til krisehandtering.

Bergen gjer allereie mykje. Bomringen gjer det dyrt å køyre inn i byen med bil, spesielt eksosbil, og det kan verte dyrare. Dei har elektrisk bybane og får snart 80 nye elektriske bussar. Den største elbussparken i Norden. Flesland vil verte nasjonal pilot for testing og utvikling av elektriske fly:https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/kaAVxk/Flesland-kan-bli-nasjonal-pilot-for-testing-av-elfly

Elles i nyhenda i det siste har Widerøe vore ute og sagt at dei ikkje kjem til å kjøpe nye fossilfly til å gå på kortbanenettet: https://e24.no/naeringsliv/wideroee/wideroee-topp-er-paa-elfly-jakt-i-paris-aa-bestille-nye-fossilfly-i-dag-ville-vaert-uansvarlig/24644196

Bergen gjer mykje, og signaliserer at dei vil gjere meir framover. Miljøpartia (då meiner eg ikkje berrre MDG) har god driv, og motstandarane syner sine enkle sjeler ved å samle seg om eit einsaksparti som berre vil fjerne bompengane. Dermed melder dei seg i praksis ut. Slike er jo enkle å kompromisse med. Ein kan forby eksosbilar i Bergen og fjerne bompengane i same rennet. Då vil jo dei fleste trafikkproblema løyse seg sjølv, og einsakspartiet har fått sigeren sin.

Der du berre ser problem, ser ingeniørar løysingar. Eg varmar huset mitt med ved. Eg vurderer å skrifte til ein to-delt omn som fyrst gassifiserer veden og deretter brenn gassen (evt i ein generator, so får eg straum i tillegg) og produserer biokol. Då vert partikkelutsleppa minimale og eg får ut reint biokol, eit svært bra jordforbetringsmiddel som kan lagre karbon permanent i jorda. Dermed kan eg ha varmt og CO2-negativt hus. Dess meir eg fyrer, dess meir karbon kan eg lagre, men ein skal sjølvsagt ikkje sløse med energien. Ein kan godt vere klimavennleg utan å fryse.

Det du beskriver er vel en knottgenerator. Vil tro at kullosen blir CO2 i generatoren? Korleis klarer du å få dette til å bli CO2 negativt. Hadde det ikkje vert bedre om du hadde latt trevirke være og senka temperaturen. Brenn vi opp skogen vil CO2 nivå i atmosfæren øke både fordi brenning av trevirke avgir CO2 og at trær som vokser tar opp CO2 .Eg og varmer huset med ved på svært kalde dager og ved strømbrudd,men bruker varmepumpe. Poenget var at energiforbruk endres dramatisk om du øker fra 18 til 25 grader.

Resten av poeng var at om skipsfart skal bli klimavennlig må rederier nektes å gå til havn om dei ikkje har klimavennlig tekniologi. PR i dag er det kun seilskip som er klimavennlige. Kor Finn du slike skip? Bergen har ett Statsråd Lehmkuhl.

Om eit batteri skip kommer til Bergen og er ladet i Tyskland er det ikkje CO2 fritt.

Dessuten syntes eg ordet krise er feil. Krise er dersom Ulriken hadde vert mannen og stod i fare for å rase ned å ødelegge byen. Bergen opplever hverken ekstrem varme eller havstigning. Ekstremvær hadde Bergen for 300år siden da klimaet var værre. Da døde folk i hopetall pga ekstreme snømengder som ga snøras, flommer og ekstremvind. NRK brukte eksemplet med en midlertidig demning som ble ødelagt som eksempel på klimaendringer i Norge. Det kaller jeg tynn argumentasjon.

Når man vet hvilken forurensing det er i puddefjorden,vågen og lungeren burde dette kunne vert kalt krise. Full av miljøgifter fra hundre år med industri der kjemikalier og skrot ligger på bunnen og avgir giftstoffer. I tillegg kommer en masse kjemikalier fra Haukeland sykehus.

Bergen kan gjøre mye for klimaet. Kommunen kan begynne å sette krav til hvor ting er produsert og kjøpe mest mulig lokalt.

Statlige selskap som forlanger oppmøte på sentrale plasser slik at folk i hjemmesykepleie og kommune kjører seg i hjel for å komme til og fra. I min kommune bruker ofte en hjemmesykepleier 50% av tiden i bil pga sentralisering.

Bergen kunne også latt E39 gått om Arna i stedet for å legge hovedveien tvers gjennom Bergen. All tung trafikk østfra må kjøre en 20km omvei fordi det ikke er laget biltunnel gjennom Ulriken.

Bergen kommune burde også bygget ut fjernvarmenettet mere. Gjerne med fokus på å fange opp spillvarme. Heller det enn økt vedfyring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...