OlaTK Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg ble av hardware.no fordi jeg hadde så mye problemer med å fikse nettverk. Derfor brukte jeg det til å lære meg mer. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Dette er kanskje ikke svaret du vil ha, men velger å være ærlig. Jeg meldte meg inn her for å snoke på sosohal sine innlegg. Simple as that. Har fått litt hjelp til mobil, dog. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ble medlem av forumet fordi eg ville svare på en tråd, men leste mye, lenge før eg regga meg. Jaja, det er snart 2 år siden. Skal si tiden flyr gitt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ble medlem av forumet fordi eg ville svare på en tråd, men leste mye, lenge før eg regga meg. Jaja, det er snart 2 år siden. Skal si tiden flyr gitt. ...og på den tiden har du fått utdrettet _mye_. 0,65% av alle innleggene i forumet. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Skulle finne ut et par ting om noen pcproblemer for noen andre, så utviklert det seg bare til masse data Men så sjekker jeg ut hva en kompis av meg skriver, og prøver å svare på det jeg kan av det. Altså, litt spionasje. Jeg spionerer på deg også. Jeg ble med fordi jeg skulle bygge ny PC, og var helt blank. Hvordan jeg fant internettsiden aner jeg ikke. Tror det var en artikkel på sol.no. Hittil hadde jeg hatt PC enten kjøpt på Obs! eller via jobben til pappa. Uansett, så brukte jeg hele sommeren, ca. 100 timer foran PC'en, på å lese alt jeg fant om PC og MHz osv. Så på slutten av sommeren kunne jeg nok til å kjøpe en ny PC. Før det trodde jeg RAm var det som gjorde PC'en kjapp. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Det begynte med at jeg hengte mye på #hardware.no på efnet og var generelt interessert i hardware, leste en del tråder på forumene her og når overklokking.no kom var jeg helt hekta i alt som hadde med casemods og overklokking å gjøre. Etter å ha slutta med irc (det gikk utover skolearbeidet, jeg var totalt avhengig) registrerte jeg meg på hw.no som "substitutt" for irc, for å kunne ha diskusjoner om interessene mine og hjelpe folk som var helt på jordet (mange av dem )... Og her er jeg! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 08/08/2003 : 17:35 var min første post heh Skulle ha meg ny pc, kom borti dette forumet og registrerte meg fordi jeg vill ha kommentarer på oppsettet jeg hadde valgt... at det skulle ende med at jeg sjekket innom her hver dag...... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Fordi jeg registrerte meg hvorfor registrerte du deg? Fordi jeg trengte hjelp til hvorfor jeg fikk så lite poeng med mitt nye Geforce 2 Ti kort Huff det var lenge siden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=26980&hl= Det er jo ikke lenge siden i det hele tatt... Regget meg i 2001 jeg.. Og husker fortsatt hvordan jeg lo naar jeg postet min foerste post.. Det var om og montere en vifte som blaaste kortet ut av AGP slotten.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ble sikkert medlem fordi det var en post jeg hadde lyst til å svare på Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg registrerte meg pga nyttig sted og jeg er en absolutt EKTE nerd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå