T.F.T Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hvorfor ble du medlem av hardware.no eller overklokking.no? fortell hvorfor og når. hva fikk deg til å bestemme deg for å bli medlem? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Mener du forumet, for jeg ble medlem via Gamer. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Mener du forumet, for jeg ble medlem via Gamer. mente egentlig de som ble medlem via hw eller oveklokking.no, men du kan svare Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fordi jeg registrerte meg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg husker ærlig talt ikke, meldte meg inn for over et år siden, men jeg glemte det vekk. Så fant jeg igjen Gamer og fant ut at jeg allerede var medlem. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Fordi jeg registrerte meg hvorfor registrerte du deg? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 registerte meg på hw.no, pga at jeg trengte hjelp med NAT setup på routeren min Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Fordi jeg registrerte meg hvorfor registrerte du deg? Fordi jeg trengte hjelp til hvorfor jeg fikk så lite poeng med mitt nye Geforce 2 Ti kort Huff det var lenge siden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=26980&hl= Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Skulle ha hjelp til å bygge min første PC. Det var tider det Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 er det virkelig ingen som registrerte seg, ikke fordi de hadde et problem med pc-en , men fordi de ville gjerne lære mer om pc-er, internett, oc-ing, hardware osv.? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Bestemte meg for å bygge min egen pc. Leste mye på forumet for å se hvilke løsninger folk her hadde valgt osv. Ble medlem så jeg kunne spørre og grave om det jeg lurte på. Etter at jeg bygget pc'en har det blitt midre hardware og mer Off Topic, samt litt deling av erfaring til folk som skal kjøpe nytt osv. Hadde vært lost hadde jeg ikke hatt hw.no og overklokking.no. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg registerte meg gjennom gamer.no.. det var på grunn av en diskusjon av en artikkel der Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg registrerte meg på gamer.no fordi jeg trengte hjelp på et spill. Hjelp fikk jeg, og etter det har jeg hengt her hver eneste dag. Dette er mitt opium. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Skulle kjøpe ny pc og trengte råd , og takk og lov for det ellers hadde jeg sitter her med et chaintech hovedkort istede for mitt kjære asus a7n8x deluxe! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dette er kanskje ikke svaret du vil ha, men velger å være ærlig. Jeg meldte meg inn her for å snoke på kompisen mins innlegg. Simple as that. Har fått litt hjelp til mobil, dog. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hummsarumm.. Trengte hjelp til pc'en i mine n00bdays.. nå henger jeg bare med de andre og preiker dritt Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Dette er kanskje ikke svaret du vil ha, men velger å være ærlig. Jeg meldte meg inn her for å snoke på kompisen mins innlegg. Simple as that. Har fått litt hjelp til mobil, dog. din snik Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Sjekke damer Dumme... dumme gaas Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Sjekke damer Regner med det har funket fint til nå eller....? Kan ikke se så altfor mange jenter her akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå