NorsknRev Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 ICE har begynt i det små, og flere steder kan ICE-kunder nå snakke over Telias 4G-nett. Sjekk om du har både VOLTE- og Roaming-symbolet på telefonen din. 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 (endret) Obs: roaming-symbolet vises på noen telefoner, men ikke andre. Samsung for eksempel viser ikke roaming på Telia nettet da de vet at ice roamer på Telia og skjuler det unødvendige R tegnet. Den enkle måten å se hvilket nett man er på er navnet på operatør på statusskjermen: "ice" når telefonen er på Telia-nettet, "ice+" eller "ice pluss" når telefonen er på hjemmenettverket til ice. Endret 20. juni 2019 av mandela 1 Lenke til kommentar
ddb2002 Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 (endret) Ice skulle ha nevnt dette før jeg bestemte meg for å bytte til Telenor pga dårlig 4G-tale, dagen rett etter jeg bestilte nytt fikk jeg nemlig god dekning... Ringte til Ice, og de hadde ikke peiling på hvorfor det plutselig fungerte, men ante meg at de nå har åpnet for tale over Telia sitt nett. Nå spørs det bare om jeg gidder å fylle inn angre-skjema eller ikke. Endret 20. juni 2019 av ddb2002 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Endelig - jeg kan ikke lenger se noen grunn til å velge bort ICE. Nå er de fullt på høyde med Telia og Telenor.Dette er svært gode nyheter. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 (endret) De er har forsatt et stykke igjen når det gjelder tjenester og teknologier, tipper at de er ajour i 2020. Men for standard mobildata og ringeabo uten krav til vowifi er de en reell konkurrent. Endret 20. juni 2019 av mandela 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå