Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Slette cache og nettstedsdata på mobil. Er det dumt?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg bruker Safari som nettleser for både iPhone og Macbook Pro, og har lenge vært frustrert over at det går så utrolig tregt å laste inn enkelte sider. Da jeg forsøkte å bruke Google Chrome eller Samsung Browser, gikk alt mye raskere.

Under innstillinger står det at totale nettsteddata er 750MB. Har ikke peiling om dette er lite eller mye # eller om det hjelper å slette det. Men, dersom jeg velger "tøm logg og nett", hva sletter jeg egentlig? Må jeg skrive inn alle passord på nytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra touchpad, men ubrukelig programvare altså? :p

På samsung så kan man lagre alle passord osv i Samsung Pass. Eller i Google kontoen din.

Merkelig om ikke apple har noe sånt :/ konkurrentene har jo allerede hatt dette i mange mange år, så apple burde jo fått det på plass nå

Lenke til kommentar

Bra touchpad, men ubrukelig programvare altså? :p

På samsung så kan man lagre alle passord osv i Samsung Pass. Eller i Google kontoen din.

Merkelig om ikke apple har noe sånt :/ konkurrentene har jo allerede hatt dette i mange mange år, så apple burde jo fått det på plass nå

Best på begge deler. Som bonus har jeg dual boot til windows når Det trengs pga software.

Klart apple har det. Det er knyttet til Apple kontoen og han får det sømløst i mellom MacBooken og iphonen. De er langt før konkurrentene her også på brukervennlighet som vanlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...