torbjornhb Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Hei. Jeg bruker Safari som nettleser for både iPhone og Macbook Pro, og har lenge vært frustrert over at det går så utrolig tregt å laste inn enkelte sider. Da jeg forsøkte å bruke Google Chrome eller Samsung Browser, gikk alt mye raskere. Under innstillinger står det at totale nettsteddata er 750MB. Har ikke peiling om dette er lite eller mye # eller om det hjelper å slette det. Men, dersom jeg velger "tøm logg og nett", hva sletter jeg egentlig? Må jeg skrive inn alle passord på nytt? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 (endret) Du må logge inn på alle nettsider på nytt, og adressene du har skrevet i adressebaren samt surfehistorikk forsvinner. Edit: Bokmerker vil bli liggende Endret 20. juni 2019 av Thor. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2019 Høres ikke videre smart ut å gjøre dette dersom det ikke er det som forårsaker problemet. Blir "leselisten" borte også? Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å speede opp hastigheten på Safari? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å speede opp hastigheten på Safari? Hva med å bare bruke en av browserne du opplever som kjappere? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2019 Litt av poenget her var om det er noen åpenbar grunn til at Safari er så treg. Alle tester skryter jo voldsomt av denne nettleseren, og jeg liker den godt selv. Lenke til kommentar
minim Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Lag en gjestebruker på MacBooken din så kan du teste safari uten cache trøbbel. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2019 Lag en gjestebruker på MacBooken din så kan du teste safari uten cache trøbbel. Hjertelig takk! @minim er Apple-ekspert altså Lenke til kommentar
minim Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Haha nei så langt derifra, men har MacBook pro og MacBook air siden det er det eneste laptopene å få kjøpt med bra TouchPad og byggekvalitet 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Bra touchpad, men ubrukelig programvare altså? På samsung så kan man lagre alle passord osv i Samsung Pass. Eller i Google kontoen din. Merkelig om ikke apple har noe sånt :/ konkurrentene har jo allerede hatt dette i mange mange år, så apple burde jo fått det på plass nå Lenke til kommentar
minim Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Bra touchpad, men ubrukelig programvare altså? På samsung så kan man lagre alle passord osv i Samsung Pass. Eller i Google kontoen din. Merkelig om ikke apple har noe sånt :/ konkurrentene har jo allerede hatt dette i mange mange år, så apple burde jo fått det på plass nå Best på begge deler. Som bonus har jeg dual boot til windows når Det trengs pga software. Klart apple har det. Det er knyttet til Apple kontoen og han får det sømløst i mellom MacBooken og iphonen. De er langt før konkurrentene her også på brukervennlighet som vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå