Jesper Karsrud Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Skal lage en webside, og skal da prøve å lage en "slange" som går rundt skriften i banneret... lurte på om noen kunne fortalt hvordan man lager en slik... Tenkte på noe slik som dette, men den skal gå rundt hele teksten. med rundt, så mener jeg innimellom teksten, altså foran og bak. når designet er "ferdig" skal jeg poste det og høre om noen har noen kommentarer! På forhånd takk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Slik du mener; (vet at selve greia er ganske stygg, men jeg mener hvordan slangen går gjennom teksten...) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Ja, noe sånt! Og ja, den var stygg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det er vel ikke værre enn å følge tutorialen du linker til? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Men det klarte jeg ikke.... jeg prøvde på det, men jeg fikk den ikke til... kan jo spørre om en ting derfra da: hvordan lager man nye channels? kanskje jeg klarer det da... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Channels > Create new channel.... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 glemte den fine lille knappen med pil på... da er det jo litt greiere... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 glemte den fine lille knappen med pil på... da er det jo litt greiere... Fort gjort. Shout out når du har laga slangen, så kan jeg forklare hvordan du skal twiste den rundt teksten. En ting av gangen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 sååå nærme... men eg er ikke ås veldig god i PS at det gjør noe, så jeg må nesten vite hvordan man fyller en selection med farge... har ingen stor tro på at dette blir en bra side, men jeg får nå se... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Forgrunnsfarge --> Alt+backspace Bakgrunnsfarge --> CTRL+backspace EDIT: 1stk leif Endret 23. desember 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Det hjalp ikke... hvis du ser på tutorialen: http://www.eyesondesign.net/pshop/pattern_wire/wire1.htm så ser du at man skal fylle en selection med farge... hvor gjør man dette? Edit->fill er ikke et alternativ, da det ikke går å velge det... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Greit... jeg fikk det til! da er det bare å fortsette! Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 får vi se resultatet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 får vi se resultatet? Tipper han fikk til å lage slangen. Nå venter han på at PoleCat skal komme med en bruksanvisning på hvordan den krøkes rundt teksten.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 får vi se resultatet? Tipper han fikk til å lage slangen. Nå venter han på at PoleCat skal komme med en bruksanvisning på hvordan den krøkes rundt teksten.. /me venter på videre beskjed! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 får vi se resultatet? Tipper han fikk til å lage slangen. Nå venter han på at PoleCat skal komme med en bruksanvisning på hvordan den krøkes rundt teksten.. /me venter på videre beskjed! Heh. Men personlig tipper jeg at: Greit... jeg fikk det til! da er det bare å fortsette! er den "videre beskjeden du venter på".. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 får vi se resultatet? Tipper han fikk til å lage slangen. Nå venter han på at PoleCat skal komme med en bruksanvisning på hvordan den krøkes rundt teksten.. /me venter på videre beskjed! Heh. Men personlig tipper jeg at: Greit... jeg fikk det til! da er det bare å fortsette! er den "videre beskjeden du venter på".. Noe sånn ja. Nei, uff dette ble mye nesten-ot. Men så er det jo jul dah. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nå kan det være jeg misforstår litt PoleCat, men det han har laga slangene, jeg tror han venter på flere instrukser fra deg.. (Det jeg quota var noe han sa tidilgere..) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nå kan det være jeg misforstår litt PoleCat, men det han har laga slangene, jeg tror han venter på flere instrukser fra deg.. (Det jeg quota var noe han sa tidilgere..) Oops. /me trodde han mente det der "fill"-greia. Jibril2k; klar for resten? Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Uten at jeg er så veldig über i PS så vil jeg tippe at man bruker samme fremgangsmåte som i denne tutorialen for å få slangen flettet inn i teksten. Endret 23. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå