Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Skifte over til iphone. Kommer jeg til å angre mtp andre dingser i huset?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

iPhone 8 er på mange måter utdatert når det kommer til design, kamera og ikke minst hardware. Vil absolutt anbefale deg OnePlus om du vil ha en telefon som bare virker. Du kommer nok til å være fornøyd i mange år fremover :)

Kameraet på en iPhone 8 er bedre enn Oneplus 7. Så da kan du sikkert regne ut hvor mye salt du skal ta resten av utsagnet med også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Samsung og Huawei? Da skjønner jeg jo hvorfor du har vært misfornøyd. Begge kjører jo sitt store tunge skin oppå Android. Du er misfornøyd med EMUI og Touchwiz, ikke Android.

Hvorfor legger du ord i munnen hans? Du bare antar. Det er ikke så smart å gjøre.

Lenke til kommentar

Kameraet på en iPhone 8 er bedre enn Oneplus 7. Så da kan du sikkert regne ut hvor mye salt du skal ta resten av utsagnet med også.

DXOMark score:

OnePlus 6T - 98

iPhone 8 Plus - 92

Hvorfor legger du ord i munnen hans? Du bare antar. Det er ikke så smart å gjøre.

Gjør jeg det? Svaret er basert på minims tidligere innlegg. For du antok vel bare at jeg ikke visste hva jeg snakket om?

Endret av brukernavn331
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

DXOMark score:

OnePlus 6T - 98

iPhone 8 Plus - 92

Gjør jeg det? Svaret er basert på minims tidligere innlegg. For du antok vel bare at jeg ikke visste hva jeg snakket om?

Nei det antok jeg ikke. Det beviser du hver gang du skriver noe. DxoMark har aldri vært en pålitelig kilde for slikt.

Lenke til kommentar

Det er klart at det betyr noe. Det gjelder sikkerhet, men også (i tillegg til alt mulig annet rart) f.eks bedre strømstyring som gir lengere batterilevetid.

Pff ... sikkerhet er overvurdert på tlf og har hatt tlf der jeg ikke har oppdatert pga jeg vil ha godt batteri. En av oppdateringene ga meg j .... godt batteri-varighet og dermed sluttet jeg å oppdatere.

Slik jeg ser det nå, får jeg enormt mye mer hardware for pengene i en oneplus, men jeg mister privacy og garanti for oppdateringer. (Som er viktig for meg).

Kan jeg spørre hva spesifikt som egentlig er så viktig med dette? (bare ett spørsmål iom jeg ikke skjønner utfordringen)

Lenke til kommentar

Det stemmer faktisk, men det er bare tåpelig argumentasjon. Huawei og Samsung er av de store bautaen så om deres produkter ikke er gode nok ja nei da vet ikke jeg.. En annen ting er at når jeg hadde samsung og gremte meg over alt tullet så kunne jeg kjøpe hviiiiilkensomhelst Android tlf utenom Samsung og det ville være mye bedre. Så kjøper jeg Huawei og da er det brått alt annet enn Huawei og Samsung :D

Lenke til kommentar

Det stemmer faktisk, men det er bare tåpelig argumentasjon. Huawei og Samsung er av de store bautaen så om deres produkter ikke er gode nok ja nei da vet ikke jeg.. En annen ting er at når jeg hadde samsung og gremte meg over alt tullet så kunne jeg kjøpe hviiiiilkensomhelst Android tlf utenom Samsung og det ville være mye bedre. Så kjøper jeg Huawei og da er det brått alt annet enn Huawei og Samsung :D

Kjøp en telefon med ren Android du :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg bruker Samsung selv fordi jeg føler at de gir en mer helhetlig og komplett pakke for pengene. De har de beste kameraene, bra skjerm, bra ytelse og plass til minnekort. Men det er min mening. Ren Android er ikke noe viktig for meg da jeg synes produsentene ofte legger ved en del positive ting også i sine skins. Ikke alle, men noen.

Når det er sagt ville jeg gjerne hatt en iPhone Xs, men har ikke lyst til å selge sjela mi for penger helt ennå.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...