Bombasa Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Loppa75 skrev (På 10.1.2020 den 20.57): Jeg har en Huawei P20, og har kun VoLTE på Ice's nett. Mens fruens Samsung har Volte på begge nett... Er det noen her med Huawei og Ice, som får Volte hos Telia? Jeg har hvert i kontakt med ICE og jeg tror det kun er Huawei P20 og pro modellen som ikke har VoLTE på Telia sitt nett. De jobber med saken men ser ikke ut som det skjer noe... Du må gjerne mase på kundeservice du også så kanskje det skjer noe. Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Jeg har Huawei P30 Lite, ingen Volte på Telia sitt nett med Ice, har også Chili der er det ok, Trøndelag sør, landsbygda. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 (endret) Volte roaming må være skrudd på i skjulte operatørinnstillinger på telefonen, mulig at dette er problemet med noen Huawei telefoner, at de ikke har skrudd på volte roaming for ice. Endret 12. januar 2020 av mandela Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 mandela skrev (18 minutter siden): Volte roaming må være skrudd på i operatørinnstillingene på telefonen, mulig at dette er problemet med noen Huawei telefoner. Bryter for mobildata, dataroaming og VOLTE-anrop er påslått på min telefon. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 (endret) Det er snakk om parametere som ikke er synlige for brukeren, kan enkelt fikses gjennom programvareoppdatering fra produsent. Endret 12. januar 2020 av mandela 1 Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 (endret) I går startet jeg en samtale mens jeg var på Ice's nett. Under samtalen hoppet jeg over til Telia's nett, og samtalen fortsatte med Volte og 4g. Så fort samtalen var over forsvant Volte symbolet. Jeg prøvde så å ringe igjen, for å se om Volte fremdels var aktiv. Men da gikk den ned til 2g... Huawei P20. Endret 13. januar 2020 av Loppa75 Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Bombasa skrev (På 12.1.2020 den 17.55): Jeg har hvert i kontakt med ICE og jeg tror det kun er Huawei P20 og pro modellen som ikke har VoLTE på Telia sitt nett. De jobber med saken men ser ikke ut som det skjer noe... Du må gjerne mase på kundeservice du også så kanskje det skjer noe. Har vært i kontakt med Ice igjen, og de påstår at det skal virke. De ba meg om å gå på Narvesen og kjøpe nytt Sim kort, og prøve det. Har ikke noe tro på at det hjelper... 1 Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 5. februar 2020 Del Skrevet 5. februar 2020 En del hos Ice kundeservice tror det er iorden men når en opplyser at en har fått beskjed at dette er noe de har jobbet med tidligere så finner de ut av at: "åååja stemmer det, det virker ikke med Huawei P20 ennå nei men det skal komme." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå