AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 (endret) Blir det hver gang jeg må gjøre det når jeg er hos legen? Flere? Rart spørsmål kanskje.Anonymous poster hash: 39c5a...55f Moderatormelding Enkelte innlegg er flyttet hit fra en tidligere post hvor vedkommende postet feil.Da posten er fjernet kan vi ikke poste link. Endret 20. juni 2019 av Omnia vincit amor Flyttemelding 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Hvor ofte må du gjøre det? Har ikke gjort det på mange år 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2019 Ikke så ofte. Men har en del problemer med magen, er hos legen for det noen ganger og da hender det at jeg må gjøre det. Men jeg skjønner jo at dette er helt vanlig for de som jobber på et legekontor, så skjønner jo at jeg egentlig ikke behøver å være flau, men blir det likevel. Anonymous poster hash: 06033...26c 2 Lenke til kommentar
tvv Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Blir det hver gang jeg må gjøre det når jeg er hos legen? Flere? Rart spørsmål kanskje. Anonymous poster hash: 39c5a...55f Vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener, du gjør vel dette på et toalett hos legen og ikke inne hos han/henne? Og hva som da kan være flaut lurer jeg på ………. 2 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 (endret) Kjempeflaut. Stå der med snoppen fremme på kontoret og pisse i et glass på kontorpulten. Husk på å øve på presisjon og trykk, ellers kan det bli grisete. Endret 20. juni 2019 av Pliscin 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2019 Vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener, du gjør vel dette på et toalett hos legen og ikke inne hos han/henne? Og hva som da kan være flaut lurer jeg på ………. Selvfølgelig gjør jeg det på toalettet. Men det er ikke hver dag man gjør det og da blir det litt pinlig, og gå og levere fra seg prøven etterpå. Men vet jo egentlig at de ikke tenker sånn Anonymous poster hash: 39c5a...55f 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2019 Jeg er jente så det er ikke så aktuelt for meg ?? Kjempeflaut. Stå der med snoppen fremme på kontoret og pisse i et glass på kontorpulten. Husk på å øve på presisjon og trykk, ellers kan det bli grisete. Anonymous poster hash: 39c5a...55f 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Du syns det er flaut? Vent til du må gi avføringsprøve du.. Mitt tips er å pakke inn glasset i papir hvis det er så flaut. Da ser ingen hva du gir til legen eller sykepleierne som jobber der. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 (endret) Selvfølgelig gjør jeg det på toalettet. Men det er ikke hver dag man gjør det og da blir det litt pinlig, og gå og levere fra seg prøven etterpå. Men vet jo egentlig at de ikke tenker sånn Anonymous poster hash: 39c5a...55f På legekontoret mitt har de tenkt på akkurat dette. Derfor er det et avlukke inne på toalettet som du setter fra deg urinprøven i. Endret 21. juni 2019 av RRhoads Lenke til kommentar
G Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Du syns det er flaut? Vent til du må gi avføringsprøve du.. Mitt tips er å pakke inn glasset i papir hvis det er så flaut. Da ser ingen hva du gir til legen eller sykepleierne som jobber der. Hørte en historie om en lege som opplevde at pasient pakket en stor dunge med avføring i avispapir og leverte det slik 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Hørte en historie om en lege som opplevde at pasient pakket en stor dunge med avføring i avispapir og leverte det slik Oh wow. Er på linje med de som bare pisser i whatever fordi de ikke vil kjøpe urinprøveglass. Er en grunn til hvorfor man trenger dem. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 (endret) Litt mer steril prøve med dungen avføring i avispapir da, siden man kan fiske ut noe i fra midten. Mens på cola-flasken eller hva man velger seg, så blir det jo forurensninger i væsken. Han der med storleveransen ble ihvertfall lagt merke til. Det kan til og med hende at vedkommende ikke tenkte på dette som noe litt rart i det hele tatt. For det lar seg jo gjøre å ta prøve av, selv om det stinker litt av det da. Er jo folk som jobber i fjøs og har mye tøffere eim rundt seg og de blir jo ikke syke av det Endret 21. juni 2019 av G Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Jeg har levert urinprøve på oljeprøveglass Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Nå tror jeg at jeg skjønte spørsmålet. Selvfølgelig er det en ugunstig posisjon å være i å måtte levere fra seg en urinprøve. Tvang er frihetsberøvelse, og det å bli anholdt kan være krenkende om man er uskyldig. Det å bli mistenkeliggjort fordrer at man har opptrådt uhensiktsmessig, men atferden avslører ikke alltid sannheten. Man skal ikke skue hunden på hårene. I sykdomssammenheng er det også suspekt da man kan finne ut om man har begått udydigheter med den. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 https://youtu.be/xxYHgVu5RxE?t=107 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå