Warlock Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ok, denne er umulig. Tvinn tommeltotter, bare la den ene tommelen snurre andre veien enn den andre. Det er seriøst umulig! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er seriøst umulig! Det er fordi det ikke går gjør det veeldi sakte så ser du. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er seriøst umulig! Det er fordi det ikke går Du er så SMART *slår hendene sammen* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det er seriøst umulig! Det er fordi det ikke går Du er så SMART Det er fordi han er smart, fantastisk smart ved nærmere ettertanke. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 hadde no probz med å få til det Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Begge var lette... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Å tvinne tommeltotter hadde gått an om det ikkje var for at dei vil treffe kverandre... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vell.. Og tegne 6tall var jo enkelt som bare det ,men jeg klarte også og klappe megselv på hodet mens jeg strøk megselv over magen.. Og jeg har nesten ikke balanse.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 går da vel ikkje på balanse, meir på koordiansjon Ny oppgave: Strekk ut armane, og peik på den andre armen med peikefingrane. (du skal ha strak arm og to peikefingrer peikande på kverandre) Lukk gjen auga og prøv å før dei to på kverandre, sjå om du treffer på første forsøk Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Weehey.. Jeg traff.. Dog med litt juks.. Jeg tok fingrene mot nesa slik at jeg visste at de ville treffe hverandre.. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Prøv å ta knyttnevene og lag rundinger i luften som går motsatt vei av hverandre. Rundingene skal ligge ovenfor hverandre, ikke ved siden av (dvs ikke rette armer men med en 90' bøy i albuen). Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Prøv å 'tappe' to par med fingre (fra samme hånd) på en overflate, med forskjellig rytme (samtidig) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Eller prøv å sleike deg sjøl på albuen. Kanskje ikke samme type "oppgave" som resten her, men ganske vanskelig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Eller prøv å sleike deg sjøl på albuen. Kanskje ikke samme type "oppgave" som resten her, men ganske vanskelig Ei i klassen min får det til.... _egentlig_ skal det vere ulaseggjørbart for et menneske Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 En jeg kjenner klarer det og, rart å se på.. hehe Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Er ikke sikker på hvor den kommer fra. Er bare sikker på at jeg har problemer med den. Eg hadde litt problemer med den der ja.. Beinet begynte automatisk å gå mot klokka.. Samme her Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Nå sitter meg og kompisen her halv syv og ler oss skakk i hjel fordi "beinet bøger" Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 hehe.. weird... hm, hvem kom på den øvelsen forresten? Er det en slags test man utfører hos legen for å sjekke om motorikken er i orden eller? Eller er det en fylletest? Grunnen til at fot/6-talls øvelsen ikke går (bra), er at delene som styrer dette ligger "oppå" hverandre i hjernen. Det vil si at når den ene delen jobber, forstyrrer det den andre delen. Kort sagt, de som sier de klarer dette helt uten problem, de har en feil i hjernen Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Vi har lært å sykle og trø på pedaler.. ikke tegne 6-er tall i lufta med beina.. dvs god forklaring .. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Problem med beinet? Nei, har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå