Pusern Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Sitt på en stol og gjør sirkelbevegelser med det ene beinet. Med klokka. Ta og tegn et 6 tall i lufta med høyre hånd samtidig. Problem med beinet? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Småproblemer, men jeg vil påstå at jeg "klarer" det... Ligner på sånne "keep moving"-program på fly! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) ja, det går ganske bra det... Endret 23. desember 2003 av sebdude Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hehe, slikt er vansklig noen ganger... Prøv å stryk den ene hånden opp og ned langs magen mens du klapper deg selv på hodet Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 hehe.. weird... hm, hvem kom på den øvelsen forresten? Er det en slags test man utfører hos legen for å sjekke om motorikken er i orden eller? Eller er det en fylletest? Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hehe, slikt er vansklig noen ganger... Prøv å stryk den ene hånden opp og ned langs magen mens du klapper deg selv på hodet Får den fint til jeg... Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hehe, slikt er vansklig noen ganger... Prøv å stryk den ene hånden opp og ned langs magen mens du klapper deg selv på hodet bah, simpelt Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Hehe, slikt er vansklig noen ganger... Prøv å stryk den ene hånden opp og ned langs magen mens du klapper deg selv på hodet no problemo.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Hehe, slikt er vansklig noen ganger... Prøv å stryk den ene hånden opp og ned langs magen mens du klapper deg selv på hodet Klappe..? Som slå forsiktig eller stryke? Om1: Easy piecy.. Om2: Easy piecy.. Endret 23. desember 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Er ikke sikker på hvor den kommer fra. Er bare sikker på at jeg har problemer med den. Lenke til kommentar
Malux Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Sitt på en stol og gjør sirkelbevegelser med det ene beinet. Med klokka.Ta og tegn et 6 tall i lufta med høyre hånd samtidig. Problem med beinet? jeg syns det gikk ganske lett jeg Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Er ikke sikker på hvor den kommer fra. Er bare sikker på at jeg har problemer med den. Har du prøvd å bytte fot/hånd? Gikk greit andre gang med høyre hånd og høyre fot.. Første gang gikk 6 tallet greit, men foten levde sitt eget liv.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Er ikke sikker på hvor den kommer fra. Er bare sikker på at jeg har problemer med den. Eg hadde litt problemer med den der ja.. Beinet begynte automatisk å gå mot klokka.. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 gni venstre hånd opp og ned langs magen mens du gnir høyre hånda på tvers av brystkassa frem og til baket etter 10 sek bytter du /høyre opp og ned ,venstre sidelengst Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Den var ikke såå vannskelig hvis dere har lyst til å finne på en så bare.. gjør noe! snur med det ene bene mens de klapper og stryker med henda osv så har du til slutt noe vannskelig!! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 gni venstre hånd opp og ned langs magen mens du gnir høyre hånda på tvers av brystkassa frem og til baketetter 10 sek bytter du /høyre opp og ned ,venstre sidelengst ÆÆæææææææææh... adlyd meg.. *rope til hendene* Nei, da stikker jeg. GOD JUL Lenke til kommentar
caravelle Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Hånda går det greit med, men foten vil ikke adlyde ? .Å ****** ja sitter jo i rullestol Og ja jeg gjør det , var bare litt ironisk .. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 kombinasjoenen, høyre arm og venstre ben gikk greit, men ikke høyre arm og høyre ben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå