Gå til innhold

Hvordan fungerer bytting av operatør ift. familieabonnementer?


Anbefalte innlegg

'Familiepakka' fra OneCall med 3 medlemmer hvorav én nå skal ut, men hvordan funker egentlig dette?

 

Så vidt jeg har forstått så er det 'eier' av familiefakturaen som står som juridisk eier for alle tre tlf.numrene? Returneres nummeret da automatisk når et medlem bestiller nytt abonnement hos annen operatør, eller må det gjøres noe hokus-pokus på egenhånd her?

 

Oppsigelse står det festlig nok svært lite informasjon om på nettsidene, så håper noen har kjennskap til dette. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...