Daft Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 'Familiepakka' fra OneCall med 3 medlemmer hvorav én nå skal ut, men hvordan funker egentlig dette? Så vidt jeg har forstått så er det 'eier' av familiefakturaen som står som juridisk eier for alle tre tlf.numrene? Returneres nummeret da automatisk når et medlem bestiller nytt abonnement hos annen operatør, eller må det gjøres noe hokus-pokus på egenhånd her? Oppsigelse står det festlig nok svært lite informasjon om på nettsidene, så håper noen har kjennskap til dette. ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Nåværende "eier" får vel SMS angående portering også blir vel "eier" byttet i samme sleng mener jeg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå