steinjarle Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Ble lei av å vente på Tesla – laget sin egen Tesla-pickup Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Det er IKKE en pickup, det er en UTE A ute, originally an abbreviation for "utility" or "coupé utility", is a term used in Australia and New Zealand to describe vehicles with a tray behind the passenger compartment, that can be driven with a regular driver's license. Wikipedia 1 Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Det er IKKE en pickup, det er en UTE Men det står jo: In the 21st century, the term has become more broadly used, for any vehicle with a cargo tray at the rear (which would be called a pickup truck in other countries) 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Men det står jo: In the 21st century, the term has become more broadly used, for any vehicle with a cargo tray at the rear (which would be called a pickup truck in other countries) Ja jeg så den, men en sparkesykkel er ikke en sykkel 2 Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Crazy å kjøpe en helt ny bil også modifisere den.. En av grunnene til at Simone Giertz ikke har tid å vente på Tesla/Elon Musk er at hun er utsatt for hjernesvulst. 2 Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Crazy å kjøpe en helt ny bil også modifisere den.. En av grunnene til at Simone Giertz ikke har tid å vente på Tesla/Elon Musk er at hun er utsatt for hjernesvulst. Den er operert bort, og hun skal nå være helt frisk igjen. 2 Lenke til kommentar
mrfelix Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 "Giertz, som opprinnelig er svensk" Hun er nok fortsatt er svensk. alltså, hun er ikke Amerikansk statsborger, hun har bare greencard for å bo og jobbe der men har kvar sitt svenske statsborgerskap. 5 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Trudde teslaer var bare aluminium jeg ,men ser jo på gnistregnet på thumbnailen at det ikke er tilfelle Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Trudde teslaer var bare aluminium jeg ,men ser jo på gnistregnet på thumbnailen at det ikke er tilfelle Hun sier at hun valgte Model 3 siden den hadde stål som var enklere å arbeide med enn S/X som har aluminium. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Den er operert bort, og hun skal nå være helt frisk igjen. Stemmer, den ble operert bort. Og senere ble det oppdaget at den hadde begynt å gro og vokse igjen. Hun gikk så gjennom strålebehandling som forhåpentligvis skal ha tatt knekken på den. Men det gjør jo noe med en person å gå gjennom slikt, en får en ny forståelse på at plutselig livet kan det være over, og det kan bli veldig ukomfortabelt å vente og håpe på at ting skal skje/komme. Slik hun sier selv; "..and if the thing you want doesn't exist yet, you step up and make your own". Uansett, jeg synes at denne artikkelen til Tek.no burde inneholdt noe mer om Simone Giertz, enn å kun ha fokusert det til å bli nok en Tesla artikkel. 5 Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Uansett, jeg synes at denne artikkelen til Tek.no burde inneholdt noe mer om Simone Giertz, enn å kun ha fokusert det til å bli nok en Tesla artikkel. Enig der. Hun er en av mine favoritt youtubere :-) 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Liker ideen men sikkert bra aircondition bak Lenke til kommentar
1SNGGEPG Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Har aldri skjønt poenget med pickup. Hvor ofte trenger man egentlig et lasteplan? Gi meg heller baksete, stort bagasjerom og hengerfeste. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Dette å vel være blant de minst pene bilene jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Har aldri skjønt poenget med pickup. Hvor ofte trenger man egentlig et lasteplan? Gi meg heller baksete, stort bagasjerom og hengerfeste. Pickup har alle 3 2 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Crazy å kjøpe en helt ny bil også modifisere den.. En av grunnene til at Simone Giertz ikke har tid å vente på Tesla/Elon Musk er at hun er utsatt for hjernesvulst. Den er operert bort, og hun skal nå være helt frisk igjen. Borte er den ikke. Rett skal være rett... Lenke til kommentar
Woods Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Har aldri skjønt poenget med pickup. Hvor ofte trenger man egentlig et lasteplan? Gi meg heller baksete, stort bagasjerom og hengerfeste. Har det noen gang slått deg at folk har ulike behov? Lenke til kommentar
SpecialWeirdo101 Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Har aldri skjønt poenget med pickup. Hvor ofte trenger man egentlig et lasteplan? Gi meg heller baksete, stort bagasjerom og hengerfeste. Hvor ofte trenger de fleste baksete? Stå ved E6 og tell hvor stor andel personbiler som har flere enn 2 mennesker. Sjekk hvor mange som drar henger samtidig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå