nor50 Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Jeg har har hatt mobiler med buet skjerm ei stund og trodde det var grunnen til at bildene på Instagram går utenfor bilderamme. Men, nå har jeg fått mobil med flat skjerm, og det er fremdeles sånn. Noen løsning på det? Lenke til kommentar
minim Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Kjøp iPhone om du vil ha apps som er godt optimalisert. Er samme bug på de tre siste Android telefonene jeg har hatt. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Alltid hatt samme problem, men nå fungerer det for første gang problemfritt. Samsung Galaxy S10e ? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 19. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2019 Kjøp iPhone om du vil ha apps som er godt optimalisert. Er samme bug på de tre siste Android telefonene jeg har hatt. Har hatt iPhone 2 ganger, og det må brenne i helvete før jeg kjøpe en igjen. 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Har hatt iPhone 2 ganger, og det må brenne i helvete før jeg kjøpe en igjen. Du spurte Men en venner seg til at slike ting ikke er helt bug fritt. Tenkte over det først mnd, men nå hadde jeg glemt det til du tok det opp igjen. Er sånn med bugsa I snapchat og Facebook også som var irriterende I starten, men til slutt merker man dem ikke engang når "det bare er sånn". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå