Merko Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Jepp, er alltid to blink. Det at boksen(e) er i ustand, eller at boks nr 2 av en eller annen grunn ikke klarer å registrere siste passering er jo ikke relevant. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Praktiske forsøk tilsier at det ikke stemmer.. Kanskje det er 2 vanlige fotobokser? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Kanskje det er 2 vanlige fotobokser? Nei. Dette gjelder helt konkret på rv4 på vei nordover like inn i Hadeland. Jeg har kjørt der noen ganger på natta, da er det så lite trafikk til tider at det er kun meg på strekningen så jeg antar det rett og slett ikke blinker når den eneste bilen på strekningen har vært der så lenge at det ikke kan være snakk om noen overtredelse. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Da kan det jo være noe galt med den siste boksen f.eks, for begge boksene skal blinke Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Ja, begge boksene blinker dersom de er operative. Uansett hvor lang tid du bruker mellom stedene, så vil også siste boks. Blinket indikerer bare at boksen knipser et bilde, ingenting annet. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. juni 2019 Del Skrevet 24. juni 2019 Da kan det jo være noe galt med den siste boksen f.eks, for begge boksene skal blinke Da må det ha vært noe galt med den de siste par årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå