Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 Er det mulig, og i tilfelle hvordan, å velge hvilke funksjoner som skal være i bruk mellom en iPhone og en høyttaler? Jeg ønsker at medielyden skal gå til høyttaleren, mens handsfree skal være deaktivert. Mener å huske, fra da jeg hadde Android, at dette var noen jeg kunne sette opp pr bluetoothenhet, men finner ikke noen måte å gjøre dette på i iOS. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Så vidt jeg vet, så kan ikke iOS det. På Android så er det fortsatt mulig. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Du får ikke gjort det for hver enkelt enhet men kan komme rundt det ved å endre globalt hva som er standard for ‘Samtalelyd’; • Automatisk • Bluetooth-hodetelefoner • Høyttaler Innstillinger — Generelt — Tilgjengelighet — Samtalelyd Ulempen er selvfølgelig hvis du bruker et BT headsett/handsfree i bilen, legger vekk telefonen og glemmer deg. Man får valget ved samtalestart hvor lyden skal komme men da må du jo se telefonen... Oppskrift beskrevet her: https://www.iphonelife.com/content/how-to-set-your-speaker-or-headphones-default-audio-iphone Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Du får ikke gjort det for hver enkelt enhet men kan komme rundt det ved å endre globalt hva som er standard for ‘Samtalelyd’; • Automatisk • Bluetooth-hodetelefoner • Høyttaler Innstillinger — Generelt — Tilgjengelighet — Samtalelyd Jeg har sett denne, men ønsker ikke endre globalt, da det er kun når jeg bruker min BT-høyttaler det er aktuelt. I bilen vil jeg ha alt på Bluetooth. Jeg ser altså etter en funksjon der jeg kan sette dette pr BT-enhet. Skjønner da at det ikke er noen (enkel) løsning på dette. Kanskje sende forespørsel om new feature til Apple? Lenke til kommentar
minim Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Tror sånne forespørsler om features mottas på [email protected] Lenke til kommentar
bbios Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Tror sånne forespørsler om features mottas på [email protected] ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Tror sånne forespørsler om features mottas på [email protected] Hvis dine forslag er like dårlig som din humor, foreslår jeg at du bruker denne adressen selv. For oss andre er bedre alternativ her: https://www.apple.com/feedback/iphone.html Lenke til kommentar
minim Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Cheer up Apple er nå ikke kjent for å lytte til sine kunder.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå