Dorian Gray Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Har funnet ut at min pc ikke er harry nok.. Derfor lurte jeg på om det fantes et helt selvlysende kabinett.. Kanskje finnes det maling jeg kan bruke? Takk for alle forslag!! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Vil du ha pc`en din harry? Bruk heller penger på Hardwere! Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 får kjøpt fluoriserende lakk på vanelig jernvare handel. så kjøper du ett uvlys du henger i taket hoss for eksempel ljudia;) da har man selvlysende data Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Vil du ha pc`en din harry? Bruk heller penger på Hardwere! Unødvendig innlegg, er jo ikke det han spør om! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Tøffteste ville blitt om kabinettet var gjennomsiktig og reagerte på UV. Bare å slenge i et par blacklight. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Tøffteste ville blitt om kabinettet var gjennomsiktig og reagerte på UV. Bare å slenge i et par blacklight. som dette: UV Kab Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nettop! Blacklight er jo nesten usynelig når ikke noe UV-aktiv er tilstede, i tilegg må selvlysene kabinetter lades opp av vanelige lys. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Takk for forslagene.. Er klar over at det finnes gjennomsiktige kabinetter, men ville helst beholde det jeg har no, og bare gjøre noe med det. Samtidig gjøre det ingenting om den må lades opp, har jo lyset på meste parten av tiden. Men innrømmer at de gjennomsiktige er ganske tøffe.. Men snakk om harry.. No offence, da.. Ellers har jeg hørt at fluoriserende lakk stinker noe forferdelig.. Er dette bare i store mengder, og finnes det forskjellige typer? Takk takk Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg har kabinetet, men har ikke fått testet UV effekten enda.... Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Mal kabinettet med samme maling man bruker til oppmerking av veibaner (reflekterende maling) Lærte det på kjøreteorien jeg hadde igår. Var en gubbe i nærmiljøet som hadde stjelt en bøtte vei-maling for å male huset med. Da mørketida kom og biler kjørte forbi og lyste med frontlysene på huset hans, lyste veggene tilbake. Var som et gigantisk veiskilt Edit: Vet ikke om de som malte veibanen tok han, men alle som kjørte forbi huset hans, visste hvilken maling han hadde brukt. Han malte over dette noen år senere, men huset er fortsatt noe reflekterende) Endret 23. januar 2004 av blackninja Lenke til kommentar
Choo Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hehehe! Er ikke det driti på draget eller?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå