Gå til innhold

Selvlysende kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for forslagene.. Er klar over at det finnes gjennomsiktige kabinetter, men ville helst beholde det jeg har no, og bare gjøre noe med det. Samtidig gjøre det ingenting om den må lades opp, har jo lyset på meste parten av tiden.

Men innrømmer at de gjennomsiktige er ganske tøffe.. Men snakk om harry.. No offence, da..

Ellers har jeg hørt at fluoriserende lakk stinker noe forferdelig.. Er dette bare i store mengder, og finnes det forskjellige typer?

Takk takk

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Mal kabinettet med samme maling man bruker til oppmerking av veibaner (reflekterende maling) :thumbup:

Lærte det på kjøreteorien jeg hadde igår. Var en gubbe i nærmiljøet som hadde stjelt en bøtte vei-maling for å male huset med. Da mørketida kom og biler kjørte forbi og lyste med frontlysene på huset hans, lyste veggene tilbake. Var som et gigantisk veiskilt :green:

Edit: Vet ikke om de som malte veibanen tok han, men alle som kjørte forbi huset hans, visste hvilken maling han hadde brukt. Han malte over dette noen år senere, men huset er fortsatt noe reflekterende)

Endret av blackninja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...