1J7HHBGW Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Underlig hvor mye grums et illebefinnende gir luft til. Det var vel jødene som ødela Tyskland, ifølge grupperinger enkelte her trygt kan assossieres med..... 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Tror det er flere i denne tråden som burde vært diagnostisert med noe. 6 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Fru Merkel er en av Europas beste politikere og har imponert meg i mange år. Jeg vil utrykke et sterkt ønske om at det ikke er noe galt med henne og at hun kan fremme sitt politiske virke i flere år fremover. ???? 3 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. juni 2019 Del Skrevet 19. juni 2019 Det var vel jødene som ødela Tyskland, ifølge grupperinger enkelte her trygt kan assossieres med..... Merkelig at det ikke er mere motstand mot disse grupperingene. De er fortsatt meget agressive mot jøder, de er for boicott av Israel og støtter økonomisk og politisk terrororganisasjoner som prøver utrydde jødene. Uærlige som folk fra disse grupperingene er lyger de selvsagt om sitt samarbeid med terrorister. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Hvilke valgløfter har hun brutt som gjør henne til landsforræder? Hun er da demokratisk valgt. Man kan også være landsforræder selv om man er "demokratisk valgt". Nå er jo Merkel uansett aldri valgt demokratisk til å lede landet, på samme måte som vi ikke har statsministervalg i Norge. I Tyskland velger de heller ikke leder. Så vil du sikker påstå at det udemokratiske partivalget er et valg av Merkel, men det er det jo heller ikke, det er et partivalg hvor lederskikkelsen er "take it or leave it" ultimatum. Men angående landsforræderi så jobber jo ikke Merkel for det Tyske folk og Tyskland sine interesser, men for USA sine interesser på samme måte som landsforræderne som styrer Norge. I tillegg har Merkel vær masseødeleggende for Tyskland sin integritet som land, selv om landet allerede var relativt dødt. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 (endret) Tror det er flere i denne tråden som burde vært diagnostisert med noe. Alle som er uenige bør diagnoseres med uenighetssyndomet. Ifølge mange er det noe galt med folk som ikke er enige med dem. Noen folk er håpløst fortapt i det TV forteller dem. Merkelig at det ikke er mere motstand mot disse grupperingene. De er fortsatt meget agressive mot jøder, de er for boicott av Israel og støtter økonomisk og politisk terrororganisasjoner som prøver utrydde jødene. Uærlige som folk fra disse grupperingene er lyger de selvsagt om sitt samarbeid med terrorister. Svært mange (muligens nesten alle) venstrepolitikere i Europa er motstandere av Israel og utrykker sin støtte til Palestina. De samme folkene er generelt sett vennlig innstilt til muslimer og har ingenting imot at disse folkene innvandrer til Europa i store flokker. Jeg vet ikke om de er anti-semetiske eller jødehatere, det blir kanskje å dra det litt langt. Men de er iallefall mot Israel og for Palestina. Mulig de er selvhatere også, og hater sin egen kultur og sitt eget land. Endret 20. juni 2019 av zeebra 2 Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Tror det er flere i denne tråden som burde vært diagnostisert med noe. Ser ut som dårlige selvbilder, lav selvfølelse, angst, og behov for hakke på noen de anser for å være - om mulig - enda svakere enn seg selv. Godt de har et sted å vise hvem de egentlig er Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Mulig de er selvhatere også, og hater sin egen kultur og sitt eget land. "White guilt" kalles det. I Norge gir det seg blandt annet utslag i at folk som har opprimnnelse utenfor Norge skal ha mere rettighter og høyere utbetalinger fra NAV enn de som er født her. Når de så kaller utsagn om at alle, uansett hudfarge og opprinnelse, bør bli behandlet likt for "rasisme" så blir det ganske så surrealistisk. 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 "White guilt" kalles det. I Norge gir det seg blandt annet utslag i at folk som har opprimnnelse utenfor Norge skal ha mere rettighter og høyere utbetalinger fra NAV enn de som er født her. Enda verre er høyere utbetalingene fra NAV bare fordi en har flere barn og er fattige. Hvorfor skal de ha mere rettigheter? Du vet,så mange er late og ikke fortjener noe som helst! 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Enda verre er høyere utbetalingene fra NAV bare fordi en har flere barn og er fattige. Hvorfor skal de ha mere rettigheter? Du vet,så mange er late og ikke fortjener noe som helst! Mener du det er mer økonomisk forsvarlig å få barna inn på barnehjem fordi mor ikke har råd til å fostre dem? Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Det er lite trolig at hun kan bli sittende som forbundskansler til 2021 om hun har så mye problemer med Parkinson som det kan se ut som. At man skjerlver slik av å drikke noen glass vann er selvsagt bare tull. Du vet for lite om elektrolyttforstyrrelser. Lenke til kommentar
G Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 (endret) Du vet for lite om elektrolyttforstyrrelser. Jeg lurer fortsatt litt på om hun har kugalskap, og er lydoverfølsom for nasjonalsangtrubadureri https://youtu.be/V09hriOtAn4?t=624 Endret 20. juni 2019 av G Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Mener du det er mer økonomisk forsvarlig å få barna inn på barnehjem fordi mor ikke har råd til å fostre dem?Sarkasme Flere mener det er OK å hjelpe fattige folk uansett hvordan de ble fattige men har det vanskelig å gi ekstra støtte til folk som erfarer rasediskriminering. Lenke til kommentar
G Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 (endret) Sarkasme Flere mener det er OK å hjelpe fattige folk uansett hvordan de ble fattige men har det vanskelig å gi ekstra støtte til folk som erfarer rasediskriminering. Du vet barn har rettigheter til en grei oppvekst. Det var nok derfor jeg nevnte barnehjem som et spørsmål. Du får jo ikke separert mor fra pengestønaden uten enten å umyndiggjøre mor, eller å frata dem barna. Jeg har ikke nevnt et eneste ord om å hjelpe fattige folk uansett hvordan de ble fattige. Bare poengtert noe som har med et barns rettigheter å gjøre. Altså saken er litt mer komplisert enn kun den ene faktoren du drar inn i debatten: at folk "uansett måte de ble fattige på.." Endret 20. juni 2019 av G Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 20. juni 2019 Del Skrevet 20. juni 2019 Jeg lurer fortsatt litt på om hun har kugalskap, og er lydoverfølsom for nasjonalsangtrubadureri https://youtu.be/V09hriOtAn4?t=624 Javel. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Det er jo litt skremmende å se at noen her inne deler meningene til høyreekstremisten som drepte Walter Lübcke fra Merkels parti tidligere denne måneden. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Du vet barn har rettigheter til en grei oppvekst. Det var nok derfor jeg nevnte barnehjem som et spørsmål. Du får jo ikke separert mor fra pengestønaden uten enten å umyndiggjøre mor, eller å frata dem barna. Jeg har ikke nevnt et eneste ord om å hjelpe fattige folk uansett hvordan de ble fattige. Bare poengtert noe som har med et barns rettigheter å gjøre. Altså saken er litt mer komplisert enn kun den ene faktoren du drar inn i debatten: at folk "uansett måte de ble fattige på.." du misforstår. Det er off topic så jeg lar den gå. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Enda verre er høyere utbetalingene fra NAV bare fordi en har flere barn og er fattige. Hvorfor skal de ha mere rettigheter? Du vet,så mange er late og ikke fortjener noe som helst! Jeg mener det vi bruker på utlendiger i Norge er en skam. 75% av disse pengene kunne vært brukt på nordmenn som trenger hjelp i sitt eget land, med forskjellige problemer. Det er ikke bare late, men syke, narkomane osv. Så kan vi også nevne de eldre som har bygget landet vårt, at vi kan ære deres bidrag ved å behandle dem bedre, men nei, det har vi tydeligvis ikke penger til. De skal stues vekk i sin egen avføring og spise mat som folk flest hadde kastet. Jeg sa 75%, mhm. De resterende 25% kunne vi ha brukt til å hjelpe mennesker i andre land, deres egne land og naboland (f.eks syrere i libanon), og for 25% kunne vi ha hjulpet langt flere mennesker. Men vi lever jo i bakvendtland, styres av landsforrædere og slipper endeløse strømmer av IS krigere og folk fra en ukultur (islam) inn i landet. Tenk om disse hadde vært Kinesere eller Russere hvor paranoide disse menneskene da hadde vært for at landet plutselig fylles av Russere, at disse plutselig er en del av det Norske forsvaret, at de har trengt inn i sikkerhetsinstitusjoner, medier og er overalt i gatene. Med russerhysteriet som foregår hadde disse folkene blitt meget paranoide om alle arabere i Norge var russere. Men de er ikke paranoide i det hele tatt, ikke engang aktsomme. For disse menneskene er jo tross alt fredelige muslimer fra en finkultur. De samme menneskene har ikke lest koranen og er tydelig ignorante om hva som foregår i Islamske land. Jeg sier ikke at det er en konspirasjon eller at disse menneskene definitivt er radikale imperialister. Men det vi driver med nå er en stor feil, og denne feilen er et resultat av at landsforræderne som styrer Norge, ensidig støtter USA. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Himmalaya for noe søppel. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Det er jo litt skremmende å se at noen her inne deler meningene til høyreekstremisten som drepte Walter Lübcke fra Merkels parti tidligere denne måneden. Løsningen er åpenbart å strømme CNN inn i folks hjerner direkte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå